پاورپوینت فصل چهارم کتاب اصول بازاریابی کاتلر

پاورپوینت فصل چهارم کتاب اصول بازاریابی کاتلر

پاورپوینت فصل چهارم کتاب اصول بازاریابی کاتلر

پاورپوینت-فصل-چهارم-کتاب-اصول-بازاریابی-کاتلر

توضیحات:
پاورپوینت ارائه کلاسی فصل چهارم کتاب اصول بازاریابی تالیف فیلیپ کاتلر و گری آرمسترانگ، با عنوان مدیریت اطلاعات بازاریابی، در حجم ۲۵ اسلاید، با توضیحات کامل و همراه با تصاویر.

کتاب
اصول بازاریابی تالیف فیلیپ کاتلر و گری آرمسترانگ ترجمه بهمن فروزنده از
جمله منابع مهم درس مدیریت و اصول بازاریابی در سطح کارشناسی و کارشناسی
ارشد می باشد. این فایل شامل پاورپوینت کامل و جامع فصل سوم این کتاب با
عنوان “مدیریت اطلاعات بازاریابی” در ۲۵ اسلاید می باشد
که می تواند به عنوان سمینار در کلاس و ارائه کلاسی مورد استفاده قرار
گیرد.
بخشی از متن:
مدیران بازاریابی، همکاران درونی و بیرونی، و دیگران – که به اطلاعات نیاز دارند، شروع شده و به آنها نیز ختم می شود. سیستم مدیریت اطلاعات ابتدا، در تعامل با این کاربران، نیازهای اطلاعات بازاریابی را مشخص می کند. سپس، اطلاعات مورد نیاز را از پایگاه اطلاعات داخلی شرکت، فعالیتهای هوشمندی بازاریابی و تحقیقات بازاریابی جمع آوری می کند. در گام بعدی، به کاربران کمک می کند تا به تجزیه و تحلیل اطلاعات پرداخته و آنرا در چارچوب مناسبی قرار دهند که برای تصمیم گیری بازاریابی و مدیریت ارتباط با مشتریان مناسب است . در نهایت، این سیستم به تعمیم اطلاعات بازاریابی پرداخته و مدیران را در اتخاذ تصمیمها یاری می کند.

فهرست مطالب:
تعریف سیستم اطلاعات بازاریابی
فرایند سیستم اطلاعات بازاریابی
تشخیص نیازها به اطلاعات بازاریابی
ایجاد اطلاعات بازاریابی
داده های داخلی
هوشمندی بازاریابی
تحقیقات بازاریابی
فرایند تحقیقات بازاریابی
تعریف مسئله و اهداف تحقیق
تهیه برنامه تحقیق
اجرای برنامه تحقیق
تفسیر کردن و گزارش یافته ها
تحلیل اطلاعات بازاریابی
مدیریت ارتباط با مشتری
توزیع و استفاده از اطلاعات بازاریابی
تحقیقات بازاریابی در شرکتهای کوچک و سازمانهای غیر انتفاعی
تحقیقات بازاریابی بین المللی

دانلود فایل

0
افکار شما را دوست داریم، لطفا نظر دهید.x