پاورپوینت راه سازی (⭐⭐⭐)

پاورپوینت راه سازی (⭐⭐⭐)

پاورپوینت راه سازی (⭐⭐⭐)

پاورپوینت-راه-سازی-(⭐⭐⭐)لینک دانلود و خرید پایین توضیحات
دسته بندی : پاورپوینت
نوع فایل :  powerpoint (..ppt) ( قابل ویرایش و آماده پرینت )
تعداد اسلاید : ۱۲ اسلاید

 قسمتی از متن powerpoint (..ppt) : 
 

بنام خدا
راه سازی
راهسازی
راهسازی عملیات آماده‌سازی جاده‌ای بر روی زمین با عرضی مشخص است به‌طوری‌که روندگان یا وسائط نقلیه بتوانند با گذر از آن از نقطه‌ای به نقطهٔ دیگر برسند.
عملیات اصلی راهسازی عبارت‌اند از ساخت اساس ، زیراساس و روسازی . جدولکاری و نصب علائم راهنمایی و رانندگی هم در ساخت بسیاری از راه‌ها اجرا می‌شود. راه سازی، روسازی راه و مهندسی ترابری : از جمله تخصصهای مهم یک مهندس عمران، شناخت طرح و محاسبه زیر سازی و روسازی راههاست. بدین منظور درسهای یاد شده جهت فراگیری مطلبی نظیر : طراحی و اجرای راها شامل : مسیریابی، عملیات خاکی، مشخصه ها و طرح هندسی راها در مسیرهای افقی و قایم، مشخصه های فنی انواع مصالح راه و لایه های مختلف روسازی آن ، همچنین روشهای طرح و اجرای روسازیهای شنی و آسفالتی و نیز شبکه هاب حمل و نقل زمینی، دریایی و هوایی و برنامه ریزیها و مدیریتهای حمل و نقل ارایه می گردند.
در درس پروژه راه سازی که پس از درسهای راه سازی و مهندسی ترابری ارایه می شود، کاربرد اصول را هسازی در طرح کامل یک راه، از ابتدا تا انتها به همراه رسم نقشه ها و محاسبه های مربوط مورد توجه قرار می گیرد .
شاید روزگاری فرانسوی ها گمان نمی کردند که بتوانند بنایی بلندتر از برج ایفل بسازند. اما در آستانه پلی بر روی دره و رودخانه تارن(واقع در جنوب فرانسه افتتاح شد.که ارتفاع یکی از پایه های ان ( که بلندترین پایه پل نیز میباشد) ۳۴۳ متر یعنی کمی بیشتر از(۱۹ متر) ارتفاع برج ایفل است .این پل که میلاثو نام دارد در حال حاضر بلندترین و مرتفع ترین پل جهان است.
ارتفاع این پل از کف دره تارن به متر می رسد و حدود ۵/۲ کیلومتر طول دارد و برای ساخت آن بیش از ۳۶۰۰۰ تن فولاد بکار رفته و همچنین طول اجزاء نوارنگهدارنده آن (کابلهای حمایت کننده) حدود  ۱۰۰۰ کیلومتر است .
معمار و طراح این پل یک مهندس بریتانیایی بنام نورمن فوستر  و مجری طرح شرکت مهندسی ایفاژ (شرکت سازنده برج ایفل) می باشند . به طور متوسط روزانه ۲۸۰۰۰ دستگاه خودرو از روی پل تردد می کنند که در نوع خود رقمقابل توجهی محسوب می گردد .

 

دانلود فایل

 

0
افکار شما را دوست داریم، لطفا نظر دهید.x