پاورپوینت تحقیقات بازاریابی

دانلود پاورپوینت تحقیقات بازاریابی

پاورپوینت تحقیقات بازاریابی

پاورپوینت تحقیقات بازاریابی

دسته بندی مدیریت
فرمت فایل ppt
حجم فایل ۲۰۴ کیلو بایت
تعداد صفحات ۲۹
برای دانلود فایل روی دکمه زیر کلیک کنید
دریافت فایل

پاورپوینت تحقیقات بازاریابی

پاورپوینت تحقیقات بازاریابی دارای ۲۹ اسلاید با ظاهری زیبا ، متفاوت ، مفید، مختصر و قابل ویرایش می باشد قسمتی از متن را ببینید و در صورت تمایل خرید کنید.

تعریف تحقیقات بازار یابی

« فرایند نظامند و هدفدار مشخص کردن ، جمع آوری ،‌تجزیه و تحلیل و انتشار اطلاعات که به منظور یاری رساندن به مدیریت در تصمیم گیری های مرتبط با تشخیص یا حل مسئله یا فرصتها در بازار انجام می گیرد.

نقش و کاربرد تحقیقات بازاریابی

فعالیتهای اصلی در بازار یابی

آمیخته بازاریابی

جزء مدل سیستم بازار یابی می باشد و خرجی از متغیرهای مستقل ، که متغیرهای قابل کنترل اجرای آمیخته بازار یابی شامل محصول ، قیمت ، توزیع و ترفیع و فروش هستند .

این متغیرها در برنامه ها یا سایر عملیاتی جانشین می تواند با هم ترکیب شود .

وظیفه ی تحقیق در بازار

آماده کردن مدیریت برای تصمیم گیری ، با در اختیار قرار دادن اطلاعات مربوط ، دقیق ، معتبر و به روز است .

مدل تصمیم گیری (Decide)

تعریف مسئله

تعیین عوامل قابل کنترل غیر قابل کنترل

جمع آوری اطلاعات مربوطه

مشخص کردن بهترین گزینه

توسعه و اجرای طرح بازار یابی

ارزیابی و فرایند تصمیم گیری

طبقه بندی تحقیق در بازار

۱- تحقیقات منجر به حل مسأله

۲- تحقیقات منجر به شناسایی مسأله

ppt: نوع فایل

سایز:۲۱۲ KB

تعداد اسلاید:۲۹

همکاری در فروش فایل  بهترین سایت فروش پاورپوینت

0
افکار شما را دوست داریم، لطفا نظر دهید.x