پاورپوینت تجربیات مدیران (با کیفیت)

پاورپوینت تجربیات مدیران (با کیفیت)

پاورپوینت تجربیات مدیران (با کیفیت)

پاورپوینت-تجربیات-مدیران--(با-کیفیت)لینک دانلود و خرید پایین توضیحات
دسته بندی : پاورپوینت
نوع فایل :  powerpoint (..ppt) ( قابل ویرایش و آماده پرینت )
تعداد اسلاید : ۴۰ اسلاید

 قسمتی از متن powerpoint (..ppt) : 
 

بنام خدا
خلاصه کتاب
بهبودی یا نابودی
اندیشه های مدیریتی جک ولش
مطالب عنوان شده در کتابی تحت عنوان بهبودی یا نابودی آورده شده است که یک فرایند مرحله به مرحله از ابتدای راه با ولش همراه شده و اقدامات او را به ترتیب در ۲۹ فصل، تحت عنوان رازهای مدیریتی به تصویر کشیده است. از آنجا که این کتاب کلیه نوآوری ها و ابتکارات مدیریتی جک ولش را از سال ۱۹۸۱ تا ۲۰۰۱ شامل می شود، می توان گفت کاملترین کتابی است که تا به حال درباره اصول مدیریت ولش تدوین شده است .
اسلاتر نویسنده کتاب حاضر که بارها جلسات متعددی را درباره طرز تفکر و روشهای خاص مدیریتی جک ولش با او داشته معتقد است که این کتاب، کاملترین کتابی است که تا به حال درباره اصول مدیریتی ولش نگاشتــــه شده است .
جک ول ش که در اواخر سال ۲۰۰۱ با سمت ریاست جنرال الکتریک بازنشسته گردید ، یکی از پر ارج ترین مدیران دهه ۱۹۹۰بود و غالباً او را از موفق ترین مدیران عامل در آمریکا و حتی در دنیا می دانند . جنرال الکتریک یکی از معتبرترین شرکتهای دنیا می باشد . موفقیت ول ش در طول نزدیک به ۳۵ سال نه به علت هوش و نوآوری و یا بینش استراتژیک وی ، و نه به علت شیوه رهبری او می باشد بلکه بیشتر بخاطر رقابت ساده مدیریتی او است . ول ش آنچه انجام می داد به بهترین شکل و معمولاً بهتر از رقبایش انجام می داد . مسیر شغلی ول ش نشان دهنده این است که توانایی او در تمرکز بر اصول و سخت کوشی ، یکی از مزایای قدرتمند رقابتی وی در دنیای تجارت و بازرگانی می باشد .
در سال ۱۹۷۷ به ریاست جنرال الکتریک پلاستیک منصوب گردید . ول ش باعث شد این شرکت به یک شرکت بزرگ در زمینه فعالیت خود تبدیل شود و گردش مالی سالیانه آن بالغ بر یک میلیارد دلار گردد . پس از اینکه ول ش بعنوان یک ستاره درخشان شناخته شد ، به سمت معاونت جنرال الکتریک منصوب گردید و در سال ۱۹۸۱ هنگامیکه در سن ۴۶ سالگی بسر می برد ، به سمت ریاست هیأت مدیره جنرال الکتریک منصوب شد . هنگامیکه وی به ریاست جنرال الکتریک رسید ، این شرکت یکی از بزرگترین شرکتهای آمریکا با سودی در حدود ۷/۱ میلیارد دلار بود . ول ش به توسعه شرکت ادامه داد بطوریکه جنرال الکتریک در صدر جدول لیگ شرکتهای آمریکایی قرار گرفت . در سال ۲۰۰۰ سود جنرال الکتریک از ۱۲ میلیارد دلار فراتر رفت و سرمایه گذاری این شرکت در طول ۲۰ سال از ۱۲ میلیارد دلار به بیش از ۲۰۰ میلیارد دلار افزایش یافت .

 

دانلود فایل

 

0
افکار شما را دوست داریم، لطفا نظر دهید.x