مستندات تجربیات مدون یک آموزگار ابتدایی ( ویژه ارتقا رتبه شغلی )

مستندات تجربیات مدون یک آموزگار ابتدایی ( ویژه ارتقا رتبه شغلی )

مستندات تجربیات مدون یک آموزگار ابتدایی ( ویژه ارتقا رتبه شغلی )

مستندات-تجربیات-مدون-یک-آموزگار-ابتدایی-(-ویژه-ارتقا-رتبه-شغلی-)

توضیحات:
تحقیق رشته علوم تربیتی با موضوع مستندات تجربیات مدون یک آموزگار ابتدایی ویژه ارتقاء رتبه شغلی خبره، در قالب فایل word و در حجم ۴۸ صفحه.

بخشی از متن:
دوره ابتدایی، در رشد مفاهیم و معانی امورى که کودک در زندگى روزمره با آنها مواجه است، نقش مهمى برعهده دارد. این دوره تداوم ‌بخش تکوین‌‌شناختی، زیستى و اجتماعى کودک – که در خانواده پى‌ریزى شده است – است. همچنین دوره‌اى است که در آن فرصت و موقعیت مناسبى براى تحصیل، تربیت و یادگیرى شیوه ارتباط صحیح با دیگران براى کودک فراهم مى‌گردد و استعدادهاى هرکودک بتدریج شکوفا مى‌شود.
اولین تجربه تدریس من و مشکلات مربوط به آن  در اولین روز ورود به مدرسه و تدریس، در بر قراری ارتباط با دانش آموزان جهت  یاددهی و یادگیری موانع بزرگی بر سر راه من بود،که مواردی را بیان می کنم: مسلط نبودن دانش آموزان به حرف زدن برای حل این مشکل خود معلم باید حتما در کلاس درس به زبان فارسی یا همان زبان کتاب صحبت کند در هر کلاس ماهها در این خصوص تلاش می کردم بعضی از بچه ها نمی توانستند به این زبان صحبت کنند و بعضی هم نمی دانستند، حل این مشکل کلید اصلی موفقیت های بعدی در کلاس می باشد پس از چند ماه با تکرار و تمرین به حد مطلوبی رسیدیم چرا که برقراری ارتباط در یادگیری دانش آموزان تاثیر بسزایی داشت.

فهرست مطالب:
مقدمه
تعریف آموزش و پرورش ابتدایی
اهمیت آموزش ابتدایی
اهداف آموزش و پرورش ابتدایی
حیطه وظایف بنده، به عنوان آموزگار ابتدایی
پیشنهادهای لازم
تعاریف و تجارب
تجربه ۱
تجربه ۲
تجربه ۳
تجربه ۴
تجربه ۵
تجربه ۶
تبیین تجربیات بنده
تجربیات استفاده شده در کلاس
کارهایی که یک معلم باید در کلاس از آن پرهیز نماید
پیشنهادات در مورد ارزشیابی
پیشنهادهایی برای توجه به دانش آموزان
پیشنهادهایی برای جلوگیری از مشکلات انضباطی
پیشنهادهایی برای تعدیل رفتار
پیشنهادهایی برای استفاده از روش های گوناگون در کلاس
پیشنهادهایی برای فنون ویژه‌ی مربوط به کلاس درس ‌
پیشنهادهایی برای حفظ نظم در نقش یک معلم
پیشنهادهایی برای رفتار به موقع
پیشنهادهایی برای شناخت دانش آموزان
رفتارهای خوب و مطلوب دانش آموزان را در نظر بگیرید
دانش آموزان مشکل آفرین کلاس
مدیریت رفتار با دانش آموز در کلاس
معلمان کارآمد
معلم واقعی کیست
ویژگی معلمان موفق و ناموفق
نتیجه گیری
منابع

دانلود فایل

0
افکار شما را دوست داریم، لطفا نظر دهید.x