پاورپوینت تجارت، فروشگاه ، بازار و حراجی های الکترونیکی (با کیفیت)

پاورپوینت تجارت، فروشگاه ، بازار و حراجی های الکترونیکی (با کیفیت)

پاورپوینت تجارت، فروشگاه ، بازار و حراجی های الکترونیکی (با کیفیت)

پاورپوینت-تجارت-فروشگاه--بازار-و-حراجی-های-الکترونیکی-(با-کیفیت)لینک دانلود و خرید پایین توضیحات
دسته بندی : پاورپوینت
نوع فایل :  powerpoint (..ppt) ( قابل ویرایش و آماده پرینت )
تعداد اسلاید : ۵۵ اسلاید

 قسمتی از متن powerpoint (..ppt) : 
 

تجارت، فروشگاه ، بازار و حراجی های الکترونیکی
( e-Commerce Models,
Internet Shopping, eShop, eMall )
مفاهیم اولیه تجارت
مشتری( Customer ): فردی حقیقی یا حقوقی که کالا، خدمات یا اطلاعات را از فروشنده می‌گیرد و به ازای آن پول می‌دهد.
مصرف‌کننده ( Consumer ): فردی حقیقی یا حقوقی که کالا، خدمات یا اطلاعات را از فروشنده خریداری کرده در تولید کالای دیگر استفاده می‌کند.
فروشنده( Seller ): فردی حقیقی یا حقوقی که کالا، خدمات یا اطلاعات را به خریدار ارائه کرده و به ازای آن پول دریافت می‌کند.
واسطه( Broker ): فردی حقیقی یا حقوقی که کالا، خدمات یا اطلاعات را از فروشنده خریداری کرده به خریدار می‌فروشد و به ازای آن پول دریافت می‌کند.
معامله( Transaction ): هر گونه تبادل کالا، خدمات یا اطلاعات را معامله می‌گویند.
تجارت( Commerce یا Business ): هر معامله‌ای که به پول ختم شود.
کالا( Goods ): چیزی ملموس که در معامله قابل تبادل باشد .
۳
۴
موجود بودن کالا، خدمات یا اطلاعات برای فروش
مکان فروش
مکانیسم جذب مشتری
داشتن سیستم دریافت و پرداخت وجوه
داشتن سیستم تحویل کالا یا ارائه خدمات و اطلاعات
داشتن سیستمی برای کالاهای مرجوعی و معیوب
وجود روشی برای دریافت و مدیریت سفارشات
وجود سرویس پس از فروش
برخی از الزامات تجارت
۴
۵
تعریف تجارت الکترونیکی ( Electronic Commerce )
به فرآیند خرید و فروش محصولات یا اطلاعات ازطریق شبکه کامپیوتری (اینترنت،موبایل و بی ‌ سیم) تجارت الکترونیکی گفته می ‌ شود.
هرگونه معاملات یا دادوستدی که از طریق رسانه‌های جمعی الکترونیکی همچون تلفن، موبایل، اینترنت، فاکس، تلویزیون و رادیو …. انجام پذیرد، می‌باشد.
۵

 

دانلود فایل

 

0
افکار شما را دوست داریم، لطفا نظر دهید.x