پاورپوینت بررسی برنامه وفاداری و بازاریابی هتل شرایتون (SHERATON)

پاورپوینت بررسی برنامه وفاداری و بازاریابی هتل شرایتون (SHERATON)

پاورپوینت بررسی برنامه وفاداری و بازاریابی هتل شرایتون (SHERATON)

پاورپوینت-بررسی-برنامه-وفاداری-و-بازاریابی-هتل-شرایتون-(sheraton)

توضیحات:
پاورپوینت بررسی برنامه وفاداری و بازاریابی هتل شرایتون (SHERATON)، شامل تصاویر و توضیحات کوتاه.
در این فایل هتل شرایتون SHERATON معرفی شده و برنامه های بازاریابی و وفاداری این هتل آورده شده است. این هتل یکی از برترین و خاص ترین های دنیاست و الگوی منحصر به فردی برای هتل داری است.
بخشی از متن فایل:
تا سال ۲۰۱۵ شرایتون ماکائو ، بزرگترین هتل در سبد استاروود با ۳،۸۹۶ اتاق تاسیس شد و شرایتون بیش از ۴۳۵ هتل و ۸۸ استراحتگاه در بیش از ۷۰ کشور در سراسر جهان ایجاد نمود.
در سال ۲۰۱۶ شرایتون به عنوان بزرگترین شرکت هتلداری جهان تبدیل می شود زیرا هتل ها و استراحتگاه های Starwood  و Marriott   International  را ادغام کامل کردند.

دانلود فایل

0
افکار شما را دوست داریم، لطفا نظر دهید.x