پاورپوینت ایجاد مارک تجاری (برند سازی)

پاورپوینت ایجاد مارک تجاری (برند سازی)

پاورپوینت ایجاد مارک تجاری (برند سازی)

پاورپوینت-ایجاد-مارک-تجاری-(برند-سازی)

توضیحات:
پاورپوینت ایجاد مارک تجاری (برند سازی)، در حجم ۲۶ اسلاید.
پاورپوینت قابل ویرایش در خصوص ایجاد مارک تجاری، ایجاد ارزش مارک تجاری، ویژگی های مارک های تجاری قوی و.. و شامل ۲۶ اسلاید می باشد.
بخشی از متن:
تعریف مارک تجاری: یک نام، اصطلاح، علامت، سمبل، یا طراحی یا ترکیبی از این عناصر است.
تفاوت این مارک ها ممکن است منطقی وکارکردی و مشهود باشد و یا ممکن است صرفا احساسی و سمبلیک  و نامشهود باشد.
هدف مارک تجاری: شناسایی بسته های محصول یک فروشنده یا گروهی از فروشندگان و متمایز کردن آنها از بسته های محصول رقبا است.
یک مارک تجاری ابعادی را به بسته محصول اضافه می کند که باعث متمایز شدن آن از دیگر بسته های محصولی می شود که برای ارضای همان نیاز طراحی شده است.
نقش مارک­های تجاری:
مارک ها باعث شناساندن محصولات به مشتریان میشوند و باعث میشود مسئولیت کالا به تولید کننده یا توزیع کننده منتسب شود.از دیگر نقش های مارک تجاری موارد زیر قابل ذکر است.

کپی کردن، فروش و یا ارائه این فایل بصورت رایگان به دیگران شرعاً و قانوناً مجاز نمی باشد.
فرافایل، مرجع خرید و فروش اینترنتی فایل های قابل دانلود
فهرست کلی مطالب فایل:
برند سازی
مارک تجاری

ایجاد ارزش مارک تجاری
مزایای بازاریابی مارک­های تجاری قوی
معیارهای مارک سازی

دانلود فایل

0
افکار شما را دوست داریم، لطفا نظر دهید.x