پاورپونت (قابل ویرایش) آنالیز ارتعاشات (Vibration Analysis)

پاورپونت (قابل ویرایش) آنالیز ارتعاشات (Vibration Analysis)

پاورپونت (قابل ویرایش) آنالیز ارتعاشات (Vibration Analysis)

پاورپونت-(قابل-ویرایش)-آنالیز-ارتعاشات-(vibration-analysis)دانلود فایل پاورپونت (قابل ویرایش) آنالیز ارتعاشات (Vibration Analysis)، با توضیحات کامل شامل مقدمه، مفاهیم و اصطلاحات، معرفی آنالیز ارتعاشات، ابزارها و ادوات، روش های آنالیز ارتعاشات، حوزه زمان و فرکانس ارتعاشات، در ۵۰ اسلاید با کیفیت عالی همراه با تصاویر و منحنی، برای آموزش و ارائه کلاسی، مرتبط با موضوع پایش وضعیت (CM: Condition Monitoring) ماشین آلات و تجهیزات دوار، در زمینه مهندسی، در صنایع مختلف.
علم ارتعاشات (مشتمل بر اندازه گیری و تحلیل ارتعاش)، کاربردهای زیادی در صنایع مختلفی دارد که برخی از آن ها عبارتند از: طراحی دینامیکی ماشین آلات و سازه ها (تحلیل روتور دینامیک و آنالیز مودال)؛ تست های کنترل کیفیت؛ تست پذیرش تجهیزات پس از نصب؛ طراحی سیستم های کنترل و ایزوله کردن ارتعاشات؛ پایش وضعیت، حفاظت فنی و عیب یابی ماشین آلات؛
آنالیز ارتعاشات یکی از متدهای رایج و مفید در پروسه پایش وضعیت ماشین آلات و نیز عیب یابی آن ها است. نکته مهم و کلیدی در عیب یابی از طریق تحلیل ارتعاشات این است که هر عیبی در تجهیزات دوار، لرزش و ارتعاشی با مشخصات خاص خود (از لحاظ دامنه، فرکانس، فاز و غیره) ایجاد می نماید. بر این اساس از طریق آنالیز ارتعاشات می توان بسیاری از عیوب ادوات و قطعات ماشین آلات را شناسایی کرد.

دانلود فایل

0
افکار شما را دوست داریم، لطفا نظر دهید.x