پاورپونت تأثیر بازارگرایی بر عملکرد در هزاره سوم از منظر رضایت مشتری

پاورپونت تأثیر بازارگرایی بر عملکرد در هزاره سوم از منظر رضایت مشتری

پاورپونت تأثیر بازارگرایی بر عملکرد در هزاره سوم از منظر رضایت مشتری

پاورپونت-تأثیر-بازارگرایی-بر-عملکرد-در-هزاره-سوم-از-منظر-رضایت-مشتری

توضیحات:
پاورپونت ارائه کلاسی مقطع کارشناسی ارشد رشته مدیریت بازرگانی با  موضوع تأثیر بازارگرایی بر عملکرد در هزاره ی سوم از منظر رضایت مشتری، در حجم ۲۱ اسلاید همراه با توضیحات کامل.

این پاورپوینت برای ارائه کلاسی درس مدیریت بازاریابی مناسب می باشد.

فهرست مطالب:
مقدمه
اهمیت مشتری
۱۰ برنامه کاربردی مشتری مداری
۷ تکنیک مهم در مهندسی و طراحی فروش
مفهوم اثربخشی
مدلهای ارزیابی اثربخشی سازمان
مفهوم مشتری و انواع مشتری
۴جنبه از مهم ترین نیاز مشتریان
نیازها و انتظارات مشتری
رضایت مشتری
رضایت مشتری حاصل یک سیستم ۳ قسمتی است
مهم ترین اثرات رضایت مشتری بر فرایندهای سازمان
 نتیجه گیری

دانلود فایل

0
افکار شما را دوست داریم، لطفا نظر دهید.x