مقاله ترجمه شده تبلیغات دهان به دهان و نیتهای خرید اینترنتی

مقاله ترجمه شده تبلیغات دهان به دهان و نیتهای خرید اینترنتی

مقاله ترجمه شده تبلیغات دهان به دهان و نیتهای خرید اینترنتی

مقاله-ترجمه-شده-تبلیغات-دهان-به-دهان-و-نیتهای-خرید-اینترنتی

توضیحات:
مقاله ترجمه شده تبلیغات دهان به دهان و نیتهای خرید اینترنتی، در قالب فایل word و در حجم ۸ صفحه، همراه با مقاله بیس انگلیسی مربوط به سال ۲۰۱۵ در ۶ صفحه.

این مقاله، مقاله ای نظری و سازمان یافته است و با چنین پرسشهایی در ذهن همراه است. بر اساس متون ما می خواهیم مدلی را بسازیم که روابط بین چند متغیر در رفتار مصرف کننده و استفاده از اینترنت را در معرض آزمایش قرار می دهد.

عنوان انگلیسی مقاله:

Third-Agers on The Internet: Impacts on Word-of-Mouth and Online Purchase Intentions

سال چاپ: ۲۰۱۵
محل انتشار:

Procedia Economics and Finance 23 ( 2015 ) 1607 – ۱۶۱۲

بخشی از متن ترجمه:
توسعه علمی و پیشرفت های فناوری باعث افزایش قابل توجهی در طول عمر انسان شده است. افراد سالخورده یا مدیران نسل سوم درصد بیشتری از جمعیت در هر دو کشور توسعه یافته و در حال توسعه مانند برزیل را تشکیل می دهند. یک چالش عمده برای افراد مسن در این زمینه انطباق خود با خواسته های جهان مدرن است، به خصوص در رابطه با استفاده از اینترنت. امروزه این افراد به نشان دادن علاقه بیشتری در فناوری های جدید کار خود را آغاز میکنند. با توجه به مطالعه انجام شده در برزیل (CGI، ۲۰۰۹)، مقدار مصرف در میان استفاده کنندگان مسن تر که دسترسی به اینترنت دارند به شرح ذیل است: ۴۷٪ روزانه ، ۲۹ درصد حداقل یک بار در هفته، ۱۷ درصد حداقل یک بار در ماه و ۷٪ کمتر از یک بار در ماه . این داده ها تایید بر بازار امیدوار کننده ای به نمایندگی سالمندان است. با توجه به تغییر در ساختار جمعیت و افزایش قابل توجه و روز به روز در توسعه فناوری ناشی از رشد استفاده از اینترنت در زندگی ، مهم است که ما درک درستی از استفاده اینترنت در میان مصرف کنندگان مسن داشته باشیم. با توجه به تجزیه و تحلیل ها در مورد مطالعات آینده ، این امر بدیهی است که باید نگران مطالعات آینده خود درباره هدف از استفاده و تکرار دسترسی و اثرات آینده اینترنت که ممکن است بر چنین مشتریان داشته باشد.

دانلود فایل

0
افکار شما را دوست داریم، لطفا نظر دهید.x