مبانی نظری صلاحیت های حرفه ای معلمان

مبانی نظری صلاحیت های حرفه ای معلمان

مبانی نظری صلاحیت های حرفه ای معلمان

مبانی-نظری-صلاحیت-های-حرفه-ای-معلمان

توضیحات:
مبانی نظری صلاحیت های حرفه ای معلمان، در قالب فایل Word و در حجم ۳۰ صفحه.

بخشی از متن:
امروزه فرایند جهانی شدن، راه را به سوی جامعه ای دانش مدار  می گشاید که در آن دانش و اطلاعات، محور رشد و توسعه هر جامعه ای خواهد بود. بدیهی است رویارویی با چالش های جوامع دانش مدار، نیازمند بازنگری و طراحی مجدد نظام های آموزشی و فرایند آموزش است (بازرگان، ۱۳۸۴). ایجاد تغییرات متناسب با تحولات فناوری در عرصه اطلاعات و ارتباطات، یکی از محورهای جدی تغییر در قرن بیست و یکم است. دست اندرکاران نظام های آموزشی بر این نکته تأکید می ورزند که می توان با بکارگیری ابزارهای اطلاعاتی روزآمد، قابلیت ها و شایستگی های متناسب با نوآوری ها را در معلمان به وجود آورد. در آرمان هایی که از سوی صاحب نظران برای نظام های تعلیم و تربیت مطرح می شود، از معلم به عنوان نقطه اتکای هر تغییر و تحولی یاد می شود (مهرمحمدی، ۱۳۷۹).

فهرست مطالب:
– مقدمه  
– توسعه منابع انسانی در نظام آموزشی  
– معلم  
-جایگاه معلم در ایران باستان
-معلم در عصر جدید  
-گزینش معلم  
– تربیت معلم  
– سیر تحول تربیت معلم  
– مبانی اجتماعی نظام آموزش تربیت معلم

دانلود فایل

0
افکار شما را دوست داریم، لطفا نظر دهید.x