مبانی نظری و پیشینه پژوهش (فصل دو)سرمایه فکری

مبانی نظری و پیشینه پژوهش (فصل دو)سرمایه فکری

مبانی نظری و پیشینه پژوهش (فصل دو)سرمایه فکری

مبانی-نظری-و-پیشینه-پژوهش-(فصل-دو)سرمایه-فکریلینک دانلود و خرید پایین توضیحات
دسته بندی : وورد
نوع فایل :  word (..docx) ( قابل ویرایش و آماده پرینت )
تعداد صفحه : ۵۹ صفحه

 قسمتی از متن word (..docx) : 
 


‏۱-۲ ‏مقدمه‏ ‏۱۵
‏۲-۲(‏ ‏سرما‏ی‏ه‏ ‏ها‏ی‏ ‏فکر‏ی‏ ‏۱۵
‏۱-۲-۲) ‏تعار‏ی‏ف‏ ‏مربوط‏ ‏به‏ ‏سرما‏ی‏ه‏ ‏ها‏ی‏ ‏فکر‏ی‏ ‏۲۰
‏۲-۲-۲) ‏بررس‏ی‏ ‏موشکافانه‏ ‏علل‏ ‏وجود‏ ‏تفاوت‏ ‏ها‏ ‏در‏ ‏زم‏ی‏نه‏ ‏ارائه‏ ‏تعر‏ی‏ف‏ی‏ ‏واحد‏ ‏از‏ ‏سرما‏ی‏ه‏ ‏ها‏ی‏ ‏فکر‏ی‏ ‏۲۲
‏۳-۲-۲) ‏دلا‏ی‏ل‏ ‏افزا‏ی‏ش‏ ‏توجه‏ ‏به‏ ‏سرما‏ی‏ه‏ ‏فکر‏ی‏ ‏۲۲
‏۱-۳-۲-۲) ‏پد‏ی‏ده‏ ‏اقتصاد‏ ‏کلان‏ ‏۲۲
‏۲-۳-۲-۲) ‏خصوص‏ی‏ات‏ ‏موجود‏ ‏در‏ ‏منابع‏ ‏نامشهود‏ ‏۲۳
‏۳-۲) ‏تار‏ی‏خچه‏ ‏سرما‏ی‏ه‏ ‏فکر‏ی‏ ‏۲۵
‏۱-۳-۲) ‏بررس‏ی‏ ‏اثر‏ ‏سرما‏ی‏ه‏ ‏فکر‏ی‏ ‏بر‏ ‏عملکرد‏ ‏سازمان‏ی‏ ‏و‏ ‏کسب‏ ‏مز‏ی‏ت‏ ‏رقابت‏ی‏:‏ ‏۲۷
‏۱-۱-۳-۲) ‏سرما‏ی‏ه‏ ‏ها‏ی‏ ‏فکر‏ی‏ ‏و‏ ‏عملکرد‏ ‏سازمان‏ی‏ ‏۲۷
‏۲-۱-۳-۲) ‏نقش‏ ‏مامور‏ی‏ت‏ ‏در‏ ‏بالابردن‏ ‏عملکرد‏ ‏۲۹
‏۳-۱-۳-۲) ‏مز‏ی‏ت‏ ‏رقابت‏ی‏ ‏۳۰
‏۴-۱-۳-۲) ‏مز‏ی‏ت‏ ‏مشهود‏ ‏در‏ ‏مقابل‏ ‏نامشهود‏ ‏۳۱
‏۵-۱-۳-۲) ‏مد‏ی‏ر‏ی‏ت‏ ‏دانش،‏ ‏ابزار‏ی‏ ‏برا‏ی‏ ‏تبد‏ی‏ل‏ ‏سرما‏ی‏ه‏ ‏ها‏ی‏ ‏فکر‏ی‏ ‏به‏ ‏مز‏ی‏ت‏ ‏رقابت‏ی‏ ‏۳۱
‏۶-۱-۳-۲) ‏ارتباط‏ ‏سرما‏ی‏ه‏ ‏ی‏ ‏فکر‏ی‏ ‏،‏ ‏سرما‏ی‏ه‏ ‏ی‏ ‏اجتماع‏ی‏ ‏و‏ ‏مز‏ی‏ت‏ ‏رقابت‏ی‏ ‏۳۲
‏۴-۲) ‏اندازه‏ ‏گ‏ی‏ر‏ی‏ ‏سرما‏ی‏ه‏ ‏فکر‏ی‏ ‏۳۴
‏۱-۴-۲) ‏مدل‏ ‏ها‏ی‏ ‏توص‏ی‏ف‏ی‏ ‏سنجش‏ ‏سرما‏ی‏ه‏ ‏ی‏ ‏فکر‏ی‏ ‏۳۵
‏۱-۱-۴-۲) ‏مدل‏ ‏ها‏ی‏ ‏مبتن‏ی‏ ‏بر‏ ‏سرما‏ی‏ه‏ ‏ی‏ ‏بازار‏ ‏۳۸
‏۲-۱-۴-۲) ‏مدل‏ ‏ها‏ی‏ ‏مستق‏ی‏م‏ ‏سرما‏ی‏ه‏ ‏ی‏ ‏فکر‏ی‏ ‏۳۹
‏۳-۱-۴-۲) ‏مدل‏ ‏بازده‏ ‏دارا‏یی‏ ‏ها‏ ‏۴۰
‏۴-۱-۴-۲) ‏مدل‏ ‏ها‏ی‏ ‏کارت‏ ‏امت‏ی‏از‏ی‏ ‏۵۰
‏۵-۱-۴-۲) ‏مدل‏ ‏ها‏ی‏ ‏تجسم‏ی‏ ‏۵۱
‏۲-۴-۲) ‏مدل‏ ‏ها‏ی‏ ‏تجو‏ی‏ز‏ی‏ ‏سنجش‏ ‏سرما‏ی‏ه‏ ‏ی‏ ‏فکر‏ی‏ ‏۵۲
‏۳-۴-۲) ‏مدل‏ ‏ها‏ی‏ ‏سنجش‏ ‏دارا‏یی‏ ‏ها‏ی‏/ ‏سرما‏ی‏ه‏ ‏ها‏ی‏ ‏دانش‏ی‏ ‏۵۳
‏۴-۴-۲) ‏ابزارها‏ی‏ ‏سرما‏ی‏ه‏ ‏ی‏ ‏فکر‏ی‏ ‏۵۴
‏۵-۲) ‏افشاء‏ ‏سرما‏ی‏ه‏ ‏ها‏ی‏ ‏فکر‏ی‏ ‏۵۴

 

دانلود فایل

 

0
افکار شما را دوست داریم، لطفا نظر دهید.x