سیستمهای ترمز ضد قفل A.B.S
سیستمهای ترمز ضد قفل A.B.S
دسته بندی | مکانیک |
فرمت فایل | doc |
حجم فایل | ۱.۱۶۴ مگا بایت |
تعداد صفحات | ۴۵ |
دریافت فایل
سیستم بدیکس مکاترونیک II [1]برروی فورت کانتور[۲]و مرکوری میستیک[۳] مدل ۱۹۹۵ نصب گردید. انتخاب سیستم کنترل قدرت[۴] موجود بر روی این سیستم اختیاری[۵] است و به سفارش مشتری انجام میشود.
مکاتورونیک II یک سیستم غیر مجتمع چهارکاناله می باشد و از روی سیستم ترمز اصلی معمولی و یک واحد هیدرولیکی نصب شده در بین سیلندر اصلی و ترمزهای چهارچرخ تشکیل شده است. واحد هیدرولیکی خود متشکل است از:
یک محرک هیدرولیکی، یک پمپ فشار ABS یک تنظیم کننده الکترونیکی که جعبه رله ای برروی آن سوار شده و دو عدد شیر فشارشکن. ترمز هر یک از چهارچرخ توسط یک شیر سلونوئیدی مجزا ومستقل که در یک محرک هیدرولیکی[۶] تعبیه شده کنترل میشود در حالتی که سرعت خودرو بیش از mph3 بوده و یکی از چرخها در آستانهقفل شدن باشد شیری باز شده و فشار روغن آن چرخ را آزاد می کند تا بتواند آزادانه و متناسب با سرعت خودرو حرکت کند. این دوره میتواند در یک ثانیه چند بار تکرار شود.
فهرست مطالب
سیستم بندیکس مکاترونیک II 1
سیستم بوش ۲ ۲
نیپوندسو (تویوتا) ۱۵
سیستم تویوتا ۱۷
سیستم ABS چهارچرخ تویوتا ۲۲
کنترل قدرت سوپرا TRAC 24
کنترل قدرت کمری ۲۵
سیستم دولفی ABS VI 26
کلسی- هایز EBC4 32
مدل کنترل الکترونیکی ترمز (EBCM)
ترمز گیری ضد قفل
منابع