دانلود گزارش کارآموزی احداث ساختمان رشته عمران

دانلود دانلود گزارش کارآموزی احداث ساختمان رشته عمران

دانلود گزارش کارآموزی احداث ساختمان رشته عمران

دانلود-گزارش-کارآموزی-احداث-ساختمان-رشته-عمران

دانلود گزارش کارآموزی احداث ساختمان رشته عمران،
در قالب word و در ۳۹ صفحه، قابل ویرایش.


بخشی از متن تحقیق:
درشروع کار یک ساختمان طراحی شده، طرحی در مقابل قراردارد که با همکاری مهندس ساختمان، تهیه می شود. برای این که طراحی و استراکچر در ارتباط نزدیک با یکدیگر باید باشند. برای طراح سیستم باربر ساختمان نیاز به تجربه است که  آن موجب انتخاب روش و اقتصادی ماده ساختمانی و یک سیستم مناسب باربری می شود که هدایت درست عملیات ساختمان ساده ترین روش تقریبی محاسبه بسیار مهم است.
طرح پس از این که به صورت قابل رویت ترسیم می شود، محاسبات نهایی استاتیکی انجام می شود.
در آخر وارد جزییات کار می شود سپس طرح نهایی اجرایی ترسیم می گردد.
طراحی خوب همراه استراکچر مطمئن و اقتصادی برای یک ساختمان، نیاز به شناخت درمورد مصالح ساختمانی، سیرنیرو، اندازه ها، اجرا و نوع آن و هم چنین نظارت وسیع و دقیق، تمرین و استعداد ذاتی می باشد.
به خاطر هماهنگی و توضیحات واضح بین کارفرما، مهندس، شرکت اجرا کننده و مسئولین ساختمان مثل شهرداری ها، می بایست برای ایجاد یک ساختمان مدارک زیر ارائه شوند.
طراحی معماری، محاسبات استراکچر با نقشه های دارای پوزیسیول، فهرست بهاء با توضیحات مربوطه خصوصاً نوع مصالحی که باید درآن استفاده شوند، پلان زمانبندی و برای مصالح ساخنمانی جدید و تازه عرضه شده از تولیدهای مخصوص، باید کنترل مخصوص در مورد مرغوبیت و ایمنی، احتمالاً برگه آزمایش موجود باشد.
تمام محاسبات باید به آسانی قابل کنترل باشند. در صورت استفاده از فرمول خاص، از منابع غیر قابل دسترسی آن ها به اثبات برسند. یعنی نحوه رسیدن به آن فرمول محاسبات باید حتی با گذشتن سال ها قابل دسترسی و قضاوت باشد.
داشتن اطلاعات اولیه از زمین و نوع خاک از قبیل مقاومت، نوع خاک به ویژه از نظر ریزش بودن وضعیت آب زیرزمینی، عمق یخبندان و سایر ویژگی های فیزیکی خاک آزمایش شود…
دانلود فایل

0
افکار شما را دوست داریم، لطفا نظر دهید.x