دانلود مقاله مدیریت وبرنامه ریزی ورزشی ۳۵ ص

دانلود مقاله مدیریت وبرنامه ریزی ورزشی ۳۵ ص

دانلود مقاله مدیریت وبرنامه ریزی ورزشی ۳۵ ص

دانلود-مقاله-مدیریت-وبرنامه-ریزی-ورزشی-35-صلینک دانلود و خرید پایین توضیحات
دسته بندی : وورد
نوع فایل :  word (..doc) ( قابل ویرایش و آماده پرینت )
تعداد صفحه : ۳۵ صفحه

 قسمتی از متن word (..doc) : 
 

‏۲
‏اصولا برگزاری یک مسابقه ورزشی به یکسری پیش بینی ها ، آینده نگری ها و برنامه ریزیهایی نیاز مند است . آنچه مسلم است این است که هیچ مسابقه ای بدون زحمت و تلاش بخوبی برگزار نخواهد شد . لذا برای برگزاری مسابقات می بایستی برنامه ریزی صحیح و گسترده ای در تمامی ابعاد صورت گیرد تا یک مسابقه به خوبی و با کیفیت مطلوب برگزار شود .
‏طبیعی است برگزاری یک مسابقه رابطه مستقیمی با برنامه ریزی مدیر برگزاری دارد ، یعنی اینکه هر اندازه برنامه ریزی اصولی تر و دقیق تر باشد ودر ان جزئی ترین مسائل در نظر گرفته شود . به همان اندازه در کیفیت و برگزاری بهتر وشایسته تر مسابقات موثر خواهد بود بدیهی است که در برگزاری مطلوب یک مسابقه یک مدیر علاوه بر برنامه ریزی می بایستی از تمامی امکانات و منابع انسانی و مادی جهت تحقق اهداف سازمانی که همانا برگزاری مسابقه مطلوب است استفاده نماید به عبارت دیگر بسیج امکانات مادی و بکارگیری ازنیروی انسانی کار امد و مجرب برای رسیدن به هدف مشخص مهمترین وظیفه یک مدیر ورزشی است .
‏اصولا برگزاری یک رویداد ورزشی ، فعالیت منقطع و بدون پیوسته نیست بلکه یک جریان مسمتری از عملیاتهای ویژه است که هر یک از این فعالیت ها در زمانهای متفاوتی به وقوع می پیوندد لذا در این بحث سعی شده است تا آنجا که ممکن است ‏فعالیتها و عملیات های لازم را برای احرای یک مسابقه ورزشی به بخشها و عملیاتهای جداگانه ای تقسیم شود تا تفهیم مطالب سهلتر و آسانتر شود اگر چه تقسیم بندی آن تا حدودی مشکل می باشد .
‏۲
‏مدیریت واداره مسابقات ورزشی مستلزم داشتن دانش ، بینش و تجربه لازم و کافی در این زمینه است . به کار گیری مدیریت صحیح نیازمند داشتن اطلاعات کافی از این علم می باشد .اما بدیهی است که قوه ابتکار ، خلاقیت و مدیریت مدیر باعث می شود با برنامه ریزی صحیح ، آگاهانه و سازمان دهی مناسب از حداقل امکانات موجود هریک از اعضا بازده مطلوب را شاهد باشند .
‏الگوهای مسابقه
‏برای مدیر مسابقه دلایل زیاد و متعددی برای سازمان دهی بازیکنان در قالب یک مسابقه وجود دارد اکثر مسابقه ها با شناسایی سطح شرکت کنندگان یادر نهایت با ایجاد ساختار ممکن برای شناسایی سطح مورد استفاده قرار می گیرند . بدون شک مدیر اهداف دیگری نیز خواهد داشت که به واسطه قابل دسترس بودن زمان و امکانات آنها را شروع خواهد کرد .
‏میزبانی مسابقات :

 

دانلود فایل

 

0
افکار شما را دوست داریم، لطفا نظر دهید.x