دانلود مقاله کنترل کیفیت قطعات لاستیکی

دانلود مقاله کنترل کیفیت قطعات لاستیکی

دانلود مقاله کنترل کیفیت قطعات لاستیکی

دانلود-مقاله-کنترل-کیفیت-قطعات-لاستیکیلینک دانلود و خرید پایین توضیحات
دسته بندی : وورد
نوع فایل :  word (..DOC) ( قابل ویرایش و آماده پرینت )
تعداد صفحه : ۲۱ صفحه

 قسمتی از متن word (..DOC) : 
 

‏۱
‏مقدمه
‏این پروژه درمورد کنترل کیفیت قطعات لاستیکی مورد استفاده در خودروسازی بحث میشود . قطعات لاستیکی برطبق نقشه ای که از طرف شرکت سفارش دهنده (خودروسازان) طراحی شده و با کلیه جزئیات به شرکت تولید کننده ارجاع داده میشود .
‏هرقطعه دارای ابعاد و اندازه های مشخص شده استاندارد و با ‏تل‏را‏نس ‏معین میباشد . جنس هرقطعه از پایه های پلیمری مانند EPPM‏ ، RS‏ و…‏ میباشد که براساس پایه پلیمری ذکر شده ، قطعه دارای سختی خاص میباشد که این خصیصه دارای اهمیت فراوانی است . بنابراین ما دو مشخصه کیفی را مورد بررسی قرار میدهیم .
‏ابعاد
‏سختی
‏حدود تحقیق
‏با توجه به تنوع بسیار زیاد قطعات لاستیکی تولیدی ، ما مجبور به بررسی تعداد محدودی از آنها هستیم . لذا سه قطعه درپوش لاستیکی باکد SP08‏ ، بوش میل گاردان با کد PS01‏ ‏و درپوش روغنکاری قفل دربها با کد PS02‏ را بررسی می کنیم .
‏مشکلات تحقیق
‏۳
‏دراین پروژه مابا چند مشکل مواجه هستیم که آنهارا به اختیار بیان می کنیم .
‏با توجه به عمرزیاد دستگاههای پرس ، درحین برداشت نمونه ها بارها دستگاه از شرایط نرمال خودخارج شده وباعث بی نظمی درکار می گردید.
‏کنترلرها هیچگونه آموزش در رابطه با کنترل کیفیت ندیده بوده اند لذا بارها دچار خطا در اندازه گیری مشخصه ها شدند .
‏ابزار اندازه گیری مشخصه ها از حالت استاندارد خارج شده بودند و دراندازه گیری خطا داشتند .
‏قالب های مورد استفاده عمرمفید خود را کرده بودند و هراز چندگاهی دچار خربی میشدند .
‏اپراتورهای دستگاهها آموزش کافی نداشتند وبه همین دلیل دستگاهها را به زعم خود تنظیم میگردند و دستگاهها از حالت نرکال خارج میشدند .
‏کنترل فرآیند تولید با روشهای آماری
‏۳-۱ مقدمه
‏فرایند تولید به ترکیبی ازماشینها ، روشها ، مواد و افراد گفته می شود که برای تولید یک محصول با کیفیت مطلوب بکار گرفته می شوند . وکنترل یعنی اتخاذ تدابیر لازم به منظور ایجاد و نگهداری مشخصات و استانداردها . با کنترل می توان تغییرات نامطلوب را کشف کرد ، علل این تغییرات را شناسلئی نمود وجهت حذف این علل اقدام لازم را بعمل آورد .

 

دانلود فایل

 

0
افکار شما را دوست داریم، لطفا نظر دهید.x