دانلود مقاله کاربرد روش L1 تقریب در معادلات انتگرال تکین ۲۰ ص

دانلود مقاله کاربرد روش L1 تقریب در معادلات انتگرال تکین ۲۰ ص

دانلود مقاله کاربرد روش L1 تقریب در معادلات انتگرال تکین ۲۰ ص

دانلود-مقاله-کاربرد-روش-l1-تقریب-در-معادلات-انتگرال-تکین-20-صلینک دانلود و خرید پایین توضیحات
دسته بندی : وورد
نوع فایل :  word (..doc) ( قابل ویرایش و آماده پرینت )
تعداد صفحه : ۲۱ صفحه

 قسمتی از متن word (..doc) : 
 

‏۱
‏۱
‏ – کاربرد روش L1‏ –‏ تقریب در معادلات انتگرال تکین
‏۱- مقدمه:‏ معادلات انتگرال را می‌توان با استفاده از فن LP‏ –‏ تقریب (به ویژه L1‏ تقریب) به طور موثری حل کرد. در این متن فن کلی را مورد بحث قرار می‌دهیم و سپس آن را با حل چند معادله انتگرال مختلف توضیح می‌دهیم. علاوه برامتیازات دیگر، این روش به طور موفقیت آمیزی در مورد معادلات انتگرال تکین و همین طور معادلات انتگرال قویاً تکین (نظیر انتگرال های آدامار یا متناهی –‏ قسمت) تعمیم داده شده و به کار رفته است. در بحث حاضر، مروری بر این مطالعه ارائه می‌شود.
‏۲- مقدمات ریاضی :
‏۱
‏۲
‏به طور کلی هدف این متن عبارت است از کاربرد فن LP‏- تقریب در حل یک معادله انتگرال فردهولم (خطی یا غیر خطی) نوع اول یا دوم به صورت
‏در معادله بالا تابع هدایتگر ‏ و هسته K‏ توابعی معلوم اند، در حالی که ‏تابع مجهول است که باید آن را بیابیم پارامتر ‏ نیز معلوم است. مساله کلی LP‏- تقریب پیوسته را می‌توان به صورت زیر فرمول بندی کرد:
‏تابع f‏ معین روی یک بازه حقیقی مانند x‏ همراه با یک تابع تقریب مانند F(A)‏، که به متغیر‏ n‏ پارامتری A=(a1 , …,an)‏ در Rn‏ وابسته است، مفروض اند.
‏در این صورت مساله LP‏- تقریب پیوسته به این معنی است که باید برداری مانند ‏ به گونه ای بیابیم که به ازای هر ‏رابطه :
‏برقرار باشد.
‏جنبه اصلی مساله که باید مورد بحث واقع شود فرمول بندی مجدد مساله معادله انتگرال به صورت یک مساله LP‏- تقریب است. برای این منظور، فرض کنیم بتوان تابع جواب ‏را با تابع

 

دانلود فایل

 

0
افکار شما را دوست داریم، لطفا نظر دهید.x