دانلود مقاله رابطه جسم و روان ۳۵ ص

دانلود مقاله رابطه جسم و روان ۳۵ ص

دانلود مقاله رابطه جسم و روان ۳۵ ص

دانلود-مقاله-رابطه-جسم-و-روان-35-صلینک دانلود و خرید پایین توضیحات
دسته بندی : وورد
نوع فایل :  word (..doc) ( قابل ویرایش و آماده پرینت )
تعداد صفحه : ۳۵ صفحه

 قسمتی از متن word (..doc) : 
 

‏۱
‏چکیده
‏رابطه جسم و روان (جسم و رفتار) آن چنان نزدیک است که روان را «‏ ‏مجموعه تجربه انسانی که تابع یک نظام عصبی است.‏ »‏ تعریف کرده‏‌‏اند‏.‏
‏در این تحقیق سعی شده است مشکلات اساسی و تقریباً گسترده تر روحی و روانی بررسی شود و راه کارهای کلیدی در رابطه با آنها به صورت خلاصه و نکته نکته بیان گردد. مسائلی از قبیل اعتماد به نفس، استرس، افسردگی و… بررسی می شود.‏
‏۲
‏مقدمه
‏می‌توان گفت هیچ موضوع روانی وجود ندارد که نتوان آن‏ ‏را از دیدگاه فیزیولوژیک بررسی کرد. از طرف دیگر ، مرز مشخصی بین فیزیولوژی (جسم) و روان شناسی (روان) وجود ندارد. برای مثال ، وقتی بینایی را مطالعه می‌کنیم، در قلمرو « فیزیولوژی » هستیم، حال آنکه مطالعه « ادراک بینایی » جز‏ء‏ روان شناسی است، ولی به درستی نمی‌دانیم مطالعه « حس بینایی » در کجا خاتمه پیدا می‌کند و مطالعه ادراک بینایی از کجا آغاز می‌شود.
‏در یک دید کلی می‌توانیم بگوییم که تجزیه و تحلیل روانی رفتارهای مختلف در واقع دنباله تجزیه و تحلیل‌های فیزیولوژیکی رفتار اعضا مختلف است، با یک حرکت مضاعف از روان شناسی به فیزیولوژی و از فیزیولوژی به روان شناسی.
‏با مطالعات روانشناختی به تدریج راه های گسترده ای در ‏رابطه شناخت بین جسم و روان آدمی‏ کشف شد و ‏راه حل های مختلفی برای مواجهه با مشکلات روحی مشخص گردید. امیدواریم با مطالعه این تحقیق بتوانید گام های موفقیت را بهتر بردارید. اهد‏اف‏، ‏احساسات و محدودیت های خویش را ‏بشناسید و با آرامش با آنها برخورد نمایید ‏. ‏اما ‏مهم این است که تعادل را در زندگی حفظ کنیم‏. ‏بهتر است در تعیین اولویت ها بازنگری ‏کنید‏.
‏اعتماد به نفس برای یک عمر

 

دانلود فایل

 

0
افکار شما را دوست داریم، لطفا نظر دهید.x