دانلود مقاله دکتر محمود احمدی نژاد ۱۶ص

دانلود مقاله دکتر محمود احمدی نژاد ۱۶ص

دانلود مقاله دکتر محمود احمدی نژاد ۱۶ص

دانلود-مقاله-دکتر-محمود-احمدی-نژاد-16صلینک دانلود و خرید پایین توضیحات
دسته بندی : وورد
نوع فایل :  word (..DOC) ( قابل ویرایش و آماده پرینت )
تعداد صفحه : ۱۶ صفحه

 قسمتی از متن word (..DOC) : 
 

‏۲
‏دکتر محمود احمدی نژاد ( رئیس جمهور ایران)
‏دکتر محمود احمدی نژاد در سال ۱۳۳۵ هجری شمسی در روستای ارادان از شهرستان گرمسار، چشم به جهان گشود و از یک سالگی به همراه خانواده در تهران اقامت گزید.
‏پدر ‏ایشان ‏آهنگر ‏بوده ‏و ‏هفت ‏فرزند ‏داشت، ‏محمود ‏احمدی‌‏نژاد ‏فرزند ‏چهارم ‏خانواده ‏است ‏.
‏وی دوران تحصیلات ابتدایی ، راهنمایی و متوسطه خود را در این شهر گذراند و در سال ۱۳۵۴ با کسب رتبه ۱۳۲ کنکور سراسری گزینش دانشجو، تحصیلات عالی خود را در رشته مهندسی عمران دانشگاه علم و صنعت آغاز کرد و در سال ۱۳۶۵ در مقطع کارشناسی ارشد همان دانشگاه پذیرفته شد و در سال ۱۳۶۸ به عضویت هیات علمی دانشکده عمران دانشگاه علم و صنعت در آمد و در سال ۱۳۷۶موفق به دریافت مدرک تحصیلی دکترای مهندسی و برنامه ریزی حمل و نقل از دانشگاه علم و صنعت گردید. ایشان به زبان انگلیسی آشنایی دارند و طی سال های تدریس در این دانشگاه و تدوین مقالات و پژوهش های متعدد علمی ، راهنمایی ده ها پایان نامه کارشناسی ارشد و دکترای تخصصی در زمینه های مختلف مهندسی عمران ، راه و حمل و نقل و مدیریت ساخت را بر عهده داشته است.
‏۲
‏ ‏دکتر ‏احمدی‌‏نژاد ‏از ‏مرداد ‏سال ‏۱۳۵۸ ‏به ‏عنوان ‏نماینده ‏دانشگاه ‏علم ‏و ‏صنعت ‏برای ‏شرکت ‏در ‏جلسات ‏به ‏حضور ‏حضرت ‏اما‏م ( ‏ر‏ه )‏مشرف ‏می‌‏شد، ‏که ‏استمرار ‏این ‏جلسات ‏در ‏حضور ‏مقام‌‏معظم‌‏رهبری ‏زمینه ‏شکل‌‏گیری ‏شورای ‏اولیه ‏دفتر ‏تحکیم ‏وحدت ‏را ‏مهیا ‏کرد.
‏ایشان ‏با ‏شروع ‏جنگ ‏تحمیلی ‏به ‏منطقه ‏غرب ‏شتافت ‏و ‏تا ‏سال ‏۱۳۶۴ ‏در ‏فعالیت‌‏های ‏پشتیبانی ‏منطقه ‏تلاش ‏کرد ‏و ‏در ‏سال ‏۱۳۶۵ ‏داوطلبانه ‏به ‏تیپ ‏ویژه ‏سپاه ‏پاسداران ‏انقلاب ‏اسلامی ‏پیوسته ‏و ‏با ‏طی ‏دوره‌‏ای ‏در ‏قرارگاه ‏رمضان ‏در ‏عملیات ‏برون ‏مرزی ‏کرکوک ‏شرکت ‏نمود ‏و ‏بعد ‏از ‏آن ‏نیز ‏به ‏عنوان ‏مسئول ‏مهندسی ‏رزمی ‏لشگر ‏۶ ‏ویژه ‏سپاه ‏و ‏مسئول ‏ستاد ‏جنگ ‏استانهای ‏غربی ‏کشوربه ‏خدمت ‏پرداخت.
‏دکتر احمدی نژاد پیش از پیروزی انقلاب اسلامی در کسوت دانشجو و با شرکت در مجالس مذهبی و سیاسی وارد فضای سیاسی جامعه شد و پس از پیروزی انقلاب اسلامی با توجه به حضور در دانشگاه از پایه گذاران انجمن اسلامی دانشجویان دانشگاه علم و صنعت ایران بود و در دوران جنگ تحمیلی به عنوان داوطلب بسیجی در قسمت های متعدد جبهه به ویژه مهندسی رزمی به خدمت پرداخت و این مهم را تا پایان دوران دفاع مقدس ادامه داد.
‏دکتر ‏احمدی‌‏نژاد ‏در ‏دهه ‏شصت، ‏چهارسال ‏به ‏عنوان ‏معاون ‏و ‏فرماندار ‏ماکو ‏و ‏خوی ‏و ‏همچنین ‏۲‏سال ‏به ‏عنوان ‏مشاور ‏استاندار ‏کردستان ‏خدمت ‏به ‏مردم ‏استانهای

 

دانلود فایل

 

0
افکار شما را دوست داریم، لطفا نظر دهید.x