دانلود مقاله در مورد رابطه بین تدریس ویادگیری

دانلود مقاله در مورد رابطه بین تدریس ویادگیری

دانلود مقاله در مورد رابطه بین تدریس ویادگیری

دانلود-مقاله-در-مورد-رابطه-بین-تدریس-ویادگیریلینک دانلود و خرید پایین توضیحات
دسته بندی : وورد
نوع فایل :  word (..doc) ( قابل ویرایش و آماده پرینت )
تعداد صفحه : ۲۷۵ صفحه

 قسمتی از متن word (..doc) : 
 

‏۱
‏۱
‏موضوع تحقیق :
‏رابط‏ه‏ بین
‏تدریس ویادگیری
‏۱
‏۳
‏روابط بین تدریس و یادگیری:
‏می‌توان با عمل تدریس کمیت و کیفیت و سرعت یادگیری را افزایش داد و یا شرایط را برای یادگیری اموری که در شرایط معمولی امکان پذیر نیت فراهم نمود.
‏تفاوت بین تدریس و یادگیری:
‏۱- یادگیری در همه جا و همیشه و فنی بدون تدریس صورت خواهد گرفت یا در حالی که هر تدریسی یاد داده نمی‌شود.
‏۲- نظریه‌های دیگری، صرفاً به پدیده‌های یادگیری توجه دارد و همیشه معطوف به شاگرد است؛ به عبارت دیگر، نظریه‌های یادگیر، تبیین کننده‌ی چگونگی یادگیری و توصیف کننده‌ی شرایطی است که با حصول آن‌ها یادگیری صورت می‌گیردو در حالی که نظریه‌های تدریس باید به بیان کننده، پیش‌بینی کننده و کنترل کننده موقعیتی باشد که در آن، رفتار معلم موجب تغییر رفتار آن می‌شود. نظریه‌های یادگیری راه های یادگیری شاگرد را بیان می‌کند. در صورتی که نظریه‌های ما تدریس توصیف کننده روش‌هایی است که برای، وسیله معلم شاگرد را تحت تأثیر قرار می‌دهد و سبب می‌شود که او یاد بگیرد.
‏۱
‏۳
‏۳- نظریه‌های یادگیری بر اثر تحقیقات کشف شده است و توصیف کننده روابط تغییرهای مختلف یادگیری است، در حالی که نظریه‌های تدریس به وسیله علمای تعلیم و تربیت وضع می‌شود.
‏۴- وقتی که تدریس می‌کنیم، فعالیت‌هایی را انجام می‌دهیم؛ اما وقتی یاد می‌دهیم ما شاگردان را به انجام فعالیت‌هایی وادار می‌کنیم.
‏۵- اگر بخواهیم آن چه درس می‌دهیم یاد بدهیم، باید قادر باشیم شاگردان را درک کنیم و از آن چه در رفتار آنان اثر می‌گذارد آگاهی یابیم. نتیجه این که اگر فعالیتی منجر به یادگیری نشود تدریس نیست.
‏روش تدریس در مکاتب فلسفی:
‏۱
‏۵
‏۱- آرمان گرایی:- Ijejlism
‏ روش تدریس با تأکید بر خودکاری شاگرد، به تشویق محصلان به تفکر و راهنمایی آنها در انتخاب موضوع‌های تفکر می‌پردازند و فرصت‌هایی فراهم می‌آورند که محصلان معرفت‌های آموخته‌شان را در حل مسائل اخلاقی و اجتماعی مورد استفاده قرار دهند و ارزش‌‌ها و تمدن انسانی را بپذیرند. در نتیجه روش دیالکتیک مخصوصاً در موضوعاتی که تفکر در آن دخالت دارد ترجیح دارد.
‏روش پروژه که در آن شاگردان به صورت انفرادی یا گروهی، ضمن برخورد با مسئله، از روی طرح و نقشه به آزمایش و مطالعه می‌پردازند جزء رو‌ش‌های آموزشی می‌باشد.
‏اهمام روش عدم، در تحریک یادگیری مانند روش منطقی، روش مشمول و زیبا شناسی، روش ؟ و زیباشناسی، روش به کاربردن مجاز و روش آزمایشی قابل قبول است. به طور کلی موضوع درس از روش تدریس جدا می‌باشد.

 

دانلود فایل

 

دانلود فایل

  • کنکور را داشته باشد.


    مزایای بسته آموزشی:
    – تدریس جامع کلیه مطالب مربوط به عناوین نامبرده
    – حل و تحلیل مثال های مهم کتاب
    – حل مسائل مهم امتحانی خارج از کتاب
    – ارائه نکات ریز و ظریف کنکوری
    – استفاده از جدول، نمودار و تصاویر آموزشی و رنگی زیبا جهت بالا رفتن کیفیت آموزش
    – قابل پخش بودن ویدئوها با کامپیوتر، لب تاب و تلویزیون


    ویژگی های بسته آموزشی:
    – تعداد سرفصل های تدریس شده: ۴
    – زمان آموزش: ۹۷ دقیقه
    – تعداد صفحات جزوه: ۱۰
    – حجم فایل اصلی: ۱۲۳ مگابایت


    سرفصل های آموزشی:
    القای الکترومغناطیسی
    شار مغناطیسی
    قانون القای الکترومغناطیسی فارادی
    قانون لنز

    سرفصل کامل تمام دروس فصل ۵ فیزیک ۳ ریاضی و فصل ۴ فیزیک ۳ تجربی به صورت زیر است:

    القای الکتزومغناطیسی:
    القای الکترومغناطیسی
    شار مغناطیسی
    قانون القای الکترومغناطیسی فارادی
    قانون لنز
    القاگرها و اثر خودالقایی
    القای متقابل- انرژی ذخیره شده در القاگر
    جریان متناوب
    مبدل ها (ترانسفورماتورها)

    جزوات و فیلم های آموزشی سایر عناوین و دروس مربوط به کتاب حاضر و سایر کتاب ها را می توانید از همین سایت دانلود کنید.
  • دانلود فایل

  • پرسشنامه بررسی رابطه بین بازاریابی رابطه مند و وفاداری مشتریان-پاورپوینت و مقاله
  • دانلود طرح درس جشنواره طراحی تدریس با رویکرد تمام ساحتی پایه تدریس سوم ابتدایی
  • خرید ارزان پروپوزال بررسی رابطه بین مدیریت دانش و بازاریابی رابطه مند با مدیریت ارتباط با مشتری
  • دانلود تحقیق رابطه بین بیکاری با افسردگی در بین دانشجویان
  • دانلود مقاله در مورد روش های جدید تدریس ۶۰ ص
  • مبانی نظری روش تدریس، ویژگی‌های تدریس، روش‌های نوین یاددهی و یادگیری
  • چارچوب مبانی نظری و فصل دوم تحقیق روش تدریس، ویژگی های تدریس، روشهای نوین یاددهی و یادگیری
  • ادبیات فارسی هفتم هشتم ونهم چه روش هایی برای تدریس املا داریم؟ روش های متنوع تدریس املا
  • خرید ارزان پیشینه تحقیقات روش ها و الگوهای تدریس بر پیشرفت تحصیلی، تدریس فعال و سنتی
  • پرسشنامه بررسی رابطه بین بازاریابی رابطه مند و وفاداری مشتریان
  • رابطه بین فشار روانی و واماندگی شغلی در بین کارمندان و کارگران
  • تحقیق بررسی رابطه بین انگیزه پیشرفت و شیوه فرزند پروری در بین دانش آموزان
  • بررسی رابطه بین پذیرش اجتماعی و ویژگی های شخصیتی در بین دانشجویان رشته برق و مکانیک دانشگاه آزاد اسلامی
  • تحقیق بررسی رابطه بین موسیقی و دقت در بین دانشجویان دختر
  • مقاله بررسی روابط بین تدریس و یادگیری
  • دانلود مقاله در مورد روش تحقیق رابطه اعتماد به نفس
  • دانلود مقاله در مورد رابطه میان تعهد حرفه ای و سازمانی ۱۶ ص
  • دانلود مقاله در مورد رابطه روانشناسی و دین ۱۶۰ ص
  • دانلود مقاله در مورد رابطه دین و تربیت
  • دانلود مقاله در مورد رابطه اعتماد به نفس
  • دانلود مقاله در مورد رابطه اخلاق و تربیت ۷۶ ص
  • دانلود مقاله در مورد سازمان ملل متحد سازمانی بین
  • You may also like...

    اشتراک در
    اطلاع از
    guest
    0 نظرات
    بازخورد (Feedback) های اینلاین
    مشاهده همه دیدگاه ها
    0
    افکار شما را دوست داریم، لطفا نظر دهید.x