دانلود سازه های پیش ساخته

دانلود سازه های پیش ساخته

دانلود سازه های پیش ساخته

دانلود-سازه-های-پیش-ساختهلینک دانلود و خرید پایین توضیحات
دسته بندی : پاورپوینت
نوع فایل :  powerpoint (..ppt) ( قابل ویرایش و آماده پرینت )
تعداد اسلاید : ۵۱ اسلاید

 قسمتی از متن powerpoint (..ppt) : 
 

به نام خدا
سازه های پیش ساخته
مقدمه:
به طور کل ی ساختمانهای پیش ساخته، یکی از آخر ین محصولات ومتدهای ایجاد و گسترش واحدهای مسکونی است که می تواند جوابگوی احتیاجات مدیریت برای ایجاد توازن درازدیاد جمعیت، همراه باامکانات رفاهی باشد.
این صنعت در دهه های اخیر چنان پیشرفت داشته که نه تنها بر کیفیت بالا ، تقلیل هزینه ، سرعت احداث و راحتی آ سایش مورد نیاز را در حد استاندارد تامین نموده بلکه توانسته است سایر صنایع خانه سازی را با متدها و مواد اولیه گوناگون تحت تاثیر قرار دهد. مثلا در کشورهایی همچون کانادا و روسیه که از نظر مصالح چوبی غنی بوده ساختمانهای پیش ساخته چوبی و در کشور هایی همچون آمریکا ساختمانهای پیش ساخته فلزی و در ایران ساختمانهای پیش ساخته بتنی اقتصادی به نظر می رس ن د البته بدیهی است که عواملی از جمله مواد و مصالح در محل حمل و نقل امکانات و دستگاههای تولید تو أ ما ً از جمله مواردی می باشندکه در اقتصادی بودن نوع ساختمان پیش ساخته دخیل است .
انواع ساختمانهای پیش ساخته عبارتند از:
۱- ساختمان های پیش ساخته چوبی
۲- ساختمان های پیش ساخته بتونی
۳- ساختمان های پیش ساخته فلزی
۴- ساختمان های پیش ساخته ۳D پانل
۵- سازه های فضاکار
ساختمان های پیش ساخته چوبی
چوب به دلیل داشتن خواص منحصر به فرد خود به عنوان یکی از محصولات بسیار مهم در صنعت ساختمان بکار میرود . این ماده به دلیل دارا بودن نسبت مقاومت به وزن بالا و همچنین جرم کم نسبت به فولاد و بتن نیروی کمتری از زلزله به خود می گیرد در نتیجه نیروی ناشی از زلزله برای طراحی و محاسبه در ساختمانهای چوبی کمتر بوده و باعث کم شدن ابعاد عناصر سازه ای خواهد بود . از اشکالات بسیار مهم در سازه های چوبی که اکثرا باعث تخریب آن سازه ها می شود عدم طراحی مناسب ودقیق اتصالات برای انتقال بار به ستونها و پی می باشد لذا داشتن سازه ای چوبی با امنیت کافی نیازمند طراحی و نصب اتصالات مناسب می باشد .
مزایای خانه های پیش ساخته چوبی
۱- بالا بودن نسبت مقاومت به وزن
۲- کاهش وزن ساختمان و به تبعه آن کاهش نیروی زلزله
۳- نصب ساده
۴- قابلیت استهلاک انرژی
۵- عایق صوتی و حرارتی
۶- حمل و نقل آسان

 

دانلود فایل

 

0
افکار شما را دوست داریم، لطفا نظر دهید.x