خوگیری به عادت ها: وقتی که مصرف کنندگان به طور ناخواسته در برابر محصولات جدید مقاومت می کنند

خوگیری به عادت ها: وقتی که مصرف کنندگان به طور ناخواسته در برابر محصولات جدید مقاومت می کنند

خوگیری به عادت ها: وقتی که مصرف کنندگان به طور ناخواسته در برابر محصولات جدید مقاومت می کنند

خوگیری-به-عادت-ها-وقتی-که-مصرف-کنندگان-به-طور-ناخواسته-در-برابر-محصولات-جدید-مقاومت-می-کنند

توضیحات:
مقاله ترجمه شده خوگیری به عادت ها: وقتی که مصرف کنندگان به طور ناخواسته در برابر محصولات جدید مقاومت می کنند ، در قالب فایل word و در حجم ۳۱ صفحه، همراه با فایل مقاله انگلیسی زبان اصلی مربوط به سال ۲۰۱۷.
عنوان اصلی مقاله:
سال چاپ: ۲۰۱۷
منبع:
Journal of the Academy of Marketing Science
بخشی از متن ترجمه:
عادات موجود مصرف کنندگان، محرکی کلیدی در استفاده از محصول جدید است. در یک بررسی اولیه برای شناسایی نقش عادت، مصرف کنندگان در مورد محصولات، خاطر نشان کردند، چیزی را می خرند که به طور معمول از آن استفاده می کنند. (این در حالی است) که آنها گفته اند خواسته یا ناخواسته از آن(محصولات) استفاده خواهند کرد. برای یک چهارم از محصولات آنها مصرف کنندگان نتوانسته اند مصرف کنند، مصرف کنندگان به عادت های قدیمی با در نظر گرفتن اهداف مطلوب خود روی آوردند. با این حال، مصرف کنندگان به طور موثر از محصولات جدید هنگام ادغام آنها با عادات موجود استقبال کرده اند. یک آزمایش چهار هفته ای با تجدید ساختار جدید تایید کرده که، عادت ها را استفاده محصول را تحت الشعاع قرار می دهد، مخصوصا وقتی که شرکت کنندگان اندکی در مورد سابقه استفاده(؟) فکر می کردند، به نشانه های عادت واکنش نشان دادند. با این حال، عادات زمانی که محصول جدید به عادت مانای موجود به نوعی ادغام شد به حداقل رسیده است. بنابراین، در راه اندازی محصولات جدید، مدیران می خواهند عادات مصرف کنندگانی را در نظر بگیرند که درگیر فرایند استفاده از محصول اند، مثل راه هایی برای جاانداختن محصولات در عادات موجود.
دانلود فایل

0
افکار شما را دوست داریم، لطفا نظر دهید.x