جزوه منطق فازی و هوش مصنوعی دکتر کاظمی پور-فصل ۶

جزوه منطق فازی و هوش مصنوعی دکتر کاظمی پور-فصل ۶

جزوه منطق فازی و هوش مصنوعی دکتر کاظمی پور-فصل ۶

جزوه-منطق-فازی-و-هوش-مصنوعی-دکتر-کاظمی-پور-فصل-6

توضیحات:
جزوه درس منطق فازی و هوش مصنوعی دکتر کاظمی پور: فصل ششم،  که در این فصل به پایگاه دانش فازی، ساخت قوانین فازی و استنتاج پرداخته شده است.
دکتر کاظمی پور از اساتید بنام در حضوه منطق فازی و هوش مصنوعی می باشد که جزوات ایشان در اکثر دانشگاههای کشور در مقطع کارشناسی ارشد تدریس می گردد. در این فصل به تشریح کامل پایگاه دانش فازی پرداخته شده قوانین فازی به منظور مدل سازی وقایع استدلالی توضیح داده می شود، مثال های از قوانین فاضی و نحوه حل این مثالها مطرح میگردد ضمناً در اکثر آزمون های درس منطق فازی در طراحی سوالات امتحانی از این مثال ها استفاده می شود. در ادامه مثال های کاربردی از هوش مصنوعی با استفاده از قوانین فازی به عنوان پایگاه دانش مطرح و حل می شود.استنتاج فازی که عبارت است از یافتن پاسخ عددی ورودی های عددی بر مبنای یک قاعده فازی بطور کامل تشریح میگردد.و تعداد زیادی از مثال ها به همرا پاسخ و نحوه رسیدن به پاسخ ها در این جزوه به دانشجویان یاد داده می شود.
دانلود فایل

جزوه منطق فازی و هوش مصنوعی دکتر کاظمی پور- فصل ۲

جزوه منطق فازی و هوش مصنوعی دکتر کاظمی پور- فصل ۲

جزوه منطق فازی و هوش مصنوعی دکتر کاظمی پور- فصل ۲

جزوه-منطق-فازی-و-هوش-مصنوعی-دکتر-کاظمی-پور-فصل-2

توضیحات:
جزوه درس منطق فازی و هوش مصنوعی دکتر کاظمی پور (فصل دوم: مشخصه های اصلی هوش مصنوعی، مشخصه های اصلی تئوری و منطق فازی)، در قالب فایل pdf و در حجم ۳۶ صفحه.

بخشی از متن:
مشخصه های اصلی هوش مصنوعی عبارتند از: نمایش دانش، استدلالال، انتشار و اکتساب.نمایش دانش عبارت است از روشهای ساختار اطلاعات و سازمان دهی نشان گذاری هایی که در Al بکار می روند.منظور ازنشان گذاری حالتی کلی تر شامل شبکه های معنا شناسی، چارچوب ها، منطق، قوانینساخت و گرافهای مفهومی است. در این درس وارد مباحث فلسفی و روانشناسی در رابطه با هوشمصنوعی نخواهیم شد. بلکه به شکلی ساده به مفاهیم پایه و تعاریف کاربردی پرداخته و کار خودرا با بررسی و پیاده سازی کامپیوتری سیستمهای هوشمند ادامه خواهیم داد. گزاره ها در اصل انتقال دهنده مشخصه های هوش مصنوعی هستند. از دیدگاهی دیگر گزاره ها جملات پایه و ریز اتمیک هستند که می توانندصحیح یا غلط باشند و مقادیر دیگری نمی توانند به خود بگیرند.

دانلود فایل

جزوه منطق فازی و هوش مصنوعی دکتر کاظمی پور- فصل ۳

جزوه منطق فازی و هوش مصنوعی دکتر کاظمی پور- فصل ۳

جزوه منطق فازی و هوش مصنوعی دکتر کاظمی پور- فصل ۳

جزوه-منطق-فازی-و-هوش-مصنوعی-دکتر-کاظمی-پور-فصل-3

توضیحات:
جزوه درس منطق فازی و هوش مصنوعی دکتر کاظمی پور (فصل سوم: نکاتی در مجموعه های فازی)، مریوط به مقطع کارشناسی ارشد رشته مدیریت IT، در قالب فایل pdf و در حجم ۲۸ صفحه، به انضمام پاسخ تمرینات.

این جزوه، جزوه درسی و آموزشی آقای دکتر کاظمی پور که یکی از اساتید بنام این حوزه می باشد، است.
در این جزوه آموزشی توابع عضویت، حسابان مجموعه های فازی، توسعه عوامل ریاضی در مجموعه های فازی، اصل گسترش، استفاده از اصل گسترش، اعداد فازی و خصوصیات آنها، محدب بودن، نرمال بودن، اعداد فازی معروف مانند (عدد فازی مثلثی، ذوذنقه ای،…)، چهار عمل اصلی در منطق فازی، رابطه ها و … بطور کامل با طرح چندین مثال برای هر قسمت و حل آنها بصورت واضح تشریح شده بطوریکه دانشجویان و علاقه مندان به فرآگیری این مباحث با یک بار مطالعه این جزوه می توانند کاملا مباحث را یاد بگیرند و مسائل مربوط به منطق فازی و هوش مصنوعی را حل نمایند. ضمناً در آخر این فصل تمریناتی گنجانده شده که با مطالعه این جزوه می توانید به آنها جواب بدهید. ولی ما جواب همین تمرینات را هم حل کرده و به همراه این جزوه می توانید دانلود کنید. در اکثر آزمون های منطق فازی سوالات مطرح شده این جزوه مطرح می شوند.

دانلود فایل

0
افکار شما را دوست داریم، لطفا نظر دهید.x