جزوه آمادگی دفاعی نهم

جزوه آمادگی دفاعی نهم

جزوه آمادگی دفاعی نهم

جزوه-آمادگی-دفاعی-نهم

توضیحات:
جزوه آمادگی دفاعی پایه نهم ، در قالب پرسش و پاسخ ، بصورت فایل pdf تایپ شده در ۱۸ صفحه، شامل خلاصه جامعی از کل کتاب (درس ۱ تا ۱۲) و دارای نکات فراوان.

بخشی از متن فایل:
۱-چرا انسان های نخستین ، غارها را به عنوان اولین محل زندگی خود انتخاب کردند ؟ برای در امان ماندن از خطرات طبیعی و سرما و گرما و حمله حیوانات وحشی و… .
۲-چرا در گذشته مردم یک روستا یا یک شهر در قلعه ای بزرگ زندگی می کردند ؟ چرا آنان اطراف شهر خود دیواربرج و بارو می کشیدند؟ برای دفاع از خود در مقابل دشمنان
۳-اگر ایجاد امنیت برای منزل مسکونی تان به شما واگذار شود، راهکارهای پیشنهادی خود را ارائه دهید. ۱-برای حیاط یا پنجره ها از نرده جهت محافظت استفاده نماییم ۲-از در ضد سرقت استفاده نماییم ۳-از سالم بودن لوله های گاز مطمئن شویم ۴-دوربین مداربسته نصب کنیم و… .
۴-برای ایجاد امنیت در مدرسه چه اقداماتی را باید انجام داد ؟۱-در ورودی مدرسه باید همیشه نگهبان داشته باشد ۲-روی شیشه های بزرگ برچسب بزنیم ۳-مواد شیمیایی و اشتعال زا را داخل قفسه های قفل دار نگه داری کنیم و… .
۵-الف) اگر پلیس راهنمایی و رانندگی و پلیس انتظامی یا کلانتری ها در جامعه حضور نداشته باشند، چه اتفاقاتی را پیش بینی می کنید؟
مقررات راهنمایی و رانندگی رعایت نمی شود و باعث ایجاد ترافیک می شود – باعث هرج و مرج و اختلاف در بین مردم می شود .
ب) اگر روزی نیروهای مسلح کشور از مرزهای آبی ، خشکی و هوایی کشورمان مراقبت نکنند ، چه اتفاقاتی را پیش بینی می کنید ؟ دشمنان به فکر تجاوز به کشور ما می افتند و امنیت کشور ما از بین می رود.

دانلود فایل

0
افکار شما را دوست داریم، لطفا نظر دهید.x