تحقیق تنیس روی میز کامل ( ورد)

تحقیق تنیس روی میز کامل ( ورد)

تحقیق تنیس روی میز کامل ( ورد)

تحقیق-تنیس-روی-میز-کامل-(-ورد)لینک دانلود و خرید پایین توضیحات
دسته بندی : وورد
نوع فایل :  word (..doc) ( قابل ویرایش و آماده پرینت )
تعداد صفحه : ۴۷ صفحه

 قسمتی از متن word (..doc) : 
 

۱
‏  ‏آموزش ‏ ‏طریقه گرفتن راکت :
‏به دوطریق راکت را‏ ‏در‏ ‏دست می گیرند ‏.
pen holder‏۱- طریق قلمی‏ ‏ ‏    ‏ ‏ 
‏۲-SKake hand‏ ‏طریق غربی‏  
‏ ‏ ‏راکت گیری قلمی‏ ‏ pen holder
‏ ‏ ‏ این روش راکت گیری مخصوص بازیکنان کشورهای آسیایی خاور دورخصوصا چینی ها و ژاپنی ها و کره ای ها می باشد .
‏دراین طریقه راکت مانند قلم دردست م یگیرند و چون بازیکن از یک طرف راکت برای زدن ضربه استفاده می کند لذا باید از سرعت پای خوبی برخوردار باشد . همچنین عکس العمل سریع و قدرت زیادی را جهت جابجایی بازیکن می طلبد و بهمین دلیل اخیرا در کشورهای آسیایی نیز سعی می شود تا ازاین طریقه استفاده ننمایند این روش راکت گیری خود نیز به دو صورت زیر می باشد :
‏چنیی ها و کره ای ها راکت را طوری می گیرند که مانند قلم دو انگشت سبابه و شست درروی راکت وسه انگشت دیگر درپشت راکت جمع باشد . درست مانند گرفتن قلم دردست .
۳
‏ژاپنی ها راکت را طوری می گیرند که دو انگشت سبابه و شست درروی راکت و سه انگشت دیگر درپشت راکت وبا فاصله از یکدیگر قراردارد . که درشکلهای صفحه قبل نشان داده شده است .
SKake hand‏ طریقه راکت گیری غربی
‏این نوع راکت گیری متداولترین روش دردنیا می باشد و چون بازیکنان اروپایی بااین روش بازی می کنند آن را غربی می گویند .
‏درکشور ما نیز بازیکنان بااین روش بازی می کنند . برخی این روش راکت گیری راطریق دست دادن نیز می گویند زیرا بازیکن راکت را طوری دردست می گیرد که درحال دست دادن با فرد دیگری می باشد .
‏دراین روش صفحه راکت رادرکف دست آزاد قرارداده ودست بازی بصورت چهارانگشت به هم چسبیده وشست آزاد می باشد (مانند دست دادن
‏فضایی که بین انگشت شست وسبابه ایجاد می شود رادرانتهای تیغه راکت فرو می بریم بطوری که هیچگونه منفذی بین این فضا و تیغه راکت نباشد . سه انگشت اولیه دور دسته راکت پیچیده و انگشت شست وسبابه دردوطرف راکت وبه موازات یکدیگر قراردارد .
‏دراین روش راکت گیری از دو طرف فوردهند و بکهند برای ضربه زدن استفاده می شود . باید توجه داشت که دراین روش راکت گیری ، راکت باید دردست راحتباشد ، یعنی نه زیاد محکم گرفته شودونه شل که از دست بیفتد ، وانگشتها طوری باشد که باعث تماس با توپ نشودیعنی انگشت شست وسبابه نباید زیاد بالابیاید .
۳
‏ 
۴
‏ت‏اکتیکهای بازی در مقابل بازیکنان دفاعی
‏همانطور که قبلا هم عنوان کردم ، اساس بازی های امروزه تنیس روی میز حمله است . از انجائیکه اکثریت بازیکنان حمله ای هستند ، امروزه بندرت می توان یک مسابقه بین دو بازیکن دفاعی دید . بهرحال این موضوع بعضی مواقع اتفاق می افتد برای امادگی در برابر همه نوع بازیکنان یک بازیکن دفاعی باید برای مسابقه احتمالی در برابر یک بازیکن دفاعی آماده باشد .
‏وقتی در برابر یک بازیکن دفاعی بازی می کنید ، حق ندارید اشتباهات ساده ای مرتکب شوید . شما باید کاتهای حریف را با اطمینان و بطور مداوم جواب دهید . اگر شما در برگرداندن کاتهای حریف اشتباه کنید . برای بردن یک مسابقه مشکلات زیادی خواهید داشت . او شما را مجبور می کند تا کاتهایش را برگردانید و به راحتی امتیاز خواهد گرفت به همان صورت قبل ، شما باید نقطه ضعف حریف را پیدا کنید . وقتی پیدا کردید سعی کنید از طریق ضعف او امتیاز بدست بیاورید . وقتی در مقابل یک بازیکن دفاعی بازی می کنید شما قادر خواهید بود تا بدون از دست دادن امتیاز حرکات بیشتری را انجام دهید . در این حالت وقتی که در مقابل یک بازیکن دفاعی بازی می کنید قادر خواهید بود تاکتیک های بیشتری را بکار ببرید . یک بازیکن می تواند نقطه ضعف مشخصی داشته باشد اگر شما آنرا پیدا کنید قادر خواهید بود یک بازی را با برتری انجام دهید .

 

دانلود فایل

 

0
افکار شما را دوست داریم، لطفا نظر دهید.x