تحقیق ترکیبات فلزی فسفرها ۲۵ ص

تحقیق ترکیبات فلزی فسفرها ۲۵ ص

تحقیق ترکیبات فلزی فسفرها ۲۵ ص

تحقیق-ترکیبات-فلزی-فسفرها-25-صلینک دانلود و خرید پایین توضیحات
دسته بندی : وورد
نوع فایل :  word (..doc) ( قابل ویرایش و آماده پرینت )
تعداد صفحه : ۲۵ صفحه

 قسمتی از متن word (..doc) : 
 

۲
‏ترکیبات فلزی فسفرها
‏فسفرها استحکام بالاتری نسبت به شبکه های سولفید فلزی دارند اما معمولاً انتشار دهنده های ناکارآمد در ولتاژهای پایین هستند. فسفر آبی رنگ که برای FED‏ مورد توجه بیشتر قرار گرفته Bi‏:YNBO4‏ میباشد. (انتشار در ۴۴۰nm‏) فسفر آبی رنگ اشباع شده بوسیله جانشین سازی Nb‏ در شبکه YNBO4:Bi‏ نیز تولید میشود اما از نظر کارایی، کارایی کمتری دارد. رفتار نور دهی YNBO4:Bi, YNBO4‏ تحت UV‏ و الکترون های متحرک در ولتاژ پایین مورد بررسی قرار گرفته است و با محاسبات کامل گزارش شده است. محاسبات تایید می کند که شکاف انتقال انرژی بین Nb 4d‏ و O 2P‏ مربوط به YNBO4‏ میزبان میباشد. این مطلب در توافق کامل با مدل ساختاری باند الکترونیکی ویژه که به سادگی مطرح شده، میباشد. این موضوع همچنین ثابت می کند که ماهیت محیط شیمیایی Bi+3‏ برای تاثیر کاتیون ها بر روی خواص نور دهی دارای اهمیت است. فسفرهای با تشعشعات آبی رنگ برای کاربردهای FED‏ توسعه داده شده اند.
‏مقاومت خوب فسفر با تشعشعات آبی برای اشباع اکسید فسفر، ممکن است آنرا مطلوبتر برای عملیات FED‏ های ولتاژ پایین در جریان بالا بسازد. تشعشعات در این فسفرها به صورت مولکول های بحرانی هنگام آهسته سرد کردن قسمت های ته نشین شده و ترکیبات اساسی آن یافت شده بود. این مطلب اشاره بر این دارد که نوار باریک ته نشین شده یک لایه خاص
۲
ZnGa2O4‏ با مرکز تشعشعی قرمز و آبی و سبز بوده که امکان حل شدن در ساختار FED‏ را دارد. BaGa2O4: Ce‏ تشعشعی به رنگ زرد پرتقالی داشته که جز نمونه های مورد نظر برای کاربرد در FED‏ محسوب میشود.
۴
‏نمایشگر های پلاسما
‏نمایشگرهای پلاسما با استفاده از لامپ های فسفری به مدت ۶۰ سال مورد بررسی قرار گرفته اند. برای پنل های نمایشی پلاسما (PDP‏) جایگزین شده، در سال های اخیر اتاق های مخصوصی برای پیشرفت آنها به وجود آمده است. BaAL12O19:Mn‏ فسفری با تشعشعات سبز رنگ است که برای PDP‏ ها عرضه شده است. با این وجود ترکیبات نو ظهور سبز و سفید (CAT‏) فسفرهای مناسب برای ایده نمایشگرها میباشند. BaMgAL10O17:Eu‏ فسفری با تشعشعات آبی بوده که مورد استفاده در PDP‏ است. گر چه این ماده به عنوان فاسد کننده در طول فرایند صنعتی و عملیات، شناخته شده است، کوشش ها و تحقیقات برای پیشگیری از این ماده به صراحتی بیان شده است. فسفر با تشعشعات قرمز مورد استفاده در PDP‏ ها فسفری کارا میباشد اما انتشارش خیلی نارنجی رنگ است و با هزینه زیاد می بایست تیره تر گردد. مطالب کلی و مفصل راجع به PDP‏ ها یا نمایشگرهای پلاسما به عنوان مطلب مرتبط با این متن در این گزارش توضیح داده میشود.
‏ترکیبات فسفری
‏ترکیبات غیر آلی فسفرها موضوع جدی برای ۸۰ سال بوده است که بیشتر تحقیقات در صنعت انجام شده و در حوزه های عمومی نبوده است. تقریباً این مواد همگی بوسیله واکنش های حالت جامد بین ترکیبات غیر آلی خالص در دمای بالا بوجود آمده اند. درباره چرخه متابولیسمی فسفر و ترکیبات آن مطالبی به عنوان مطلب مرتبط با متن ذکر میشود.
۴

 

دانلود فایل

 

0
افکار شما را دوست داریم، لطفا نظر دهید.x