تحقیق ترکیبات و مخلوط های شیمیایی بتن

دانلود تحقیق ترکیبات و مخلوط های شیمیایی بتن

تحقیق ترکیبات و مخلوط های شیمیایی بتن

تحقیق-ترکیبات-و-مخلوط-های-شیمیایی-بتن

دانلود تحقیق با موضوع ترکیبات و مخلوط های شیمیایی بتن،
در قالب word و در ۵ صفحه، قابل ویرایش.


بخشی از متن تحقیق
به طور کلی ترکیبات شیمیایی، اجزای مهمی در ساختار بتن ها به شمار آمده، به طوری که حتی از سیمان پرتلند و آب نیز بیشتر اهمیت دارد. این ترکیبات شیمیایی قبل یا در حین فرآیند هم زدن سیمان اضافه می شوند. تولید کنندگان بزرگ به خاطر کاهش قیمت سازه بتن، مخلوط های شیمیایی را در ابتدای کار اضافه می کنند. با بهسازی مواد موجود می توانید بتن سخت و محکم تری داشته باشید. 

هر چه در حین مخلوط کردن، حمل و نقل، قراردادن و مراقبت کردن از بتن، دقت و وسواس بالایی داشته باشیم، در مواقع خطر و اضطرار اطمینان خاطر بیشتری خواهیم داشت. استفاده موفق از ترکیبات شیمیایی بستگی به چندین فاکتور مختلف دارد، از جمله: نوع و مقدار سیمان ، حجم آب اضافه شده، زمان هم زدن و مخلوط کردن، میزان سیالیت ترکیب، دمای محیط ساخت بتن و هوای کافی را می توان اشاره تمود. 

گهگاه ترکیبی مشابه را با مخلوط کردن مواد دیگر به دست می آوریم و برای افزایش قابلیت بتون می بایست میزان آب موجود در ترکیب بتن را کاهش داد (اصطلاحاً نسبت آب به سیمان را کم کنیم) هم چنین افزودن سیمان به اندازه کافی، استفاده از انواع دیگر سیمان، تغییر خرده سنگ های ساختار بتن و … می توانند تاثیر به سزایی در افزایش استحکام و پایداری بتن داشته باشند …
دانلود فایل

0
افکار شما را دوست داریم، لطفا نظر دهید.x