تحقیق تجارت الکترونیک ۲۳ ص

تحقیق تجارت الکترونیک ۲۳ ص

تحقیق تجارت الکترونیک ۲۳ ص

تحقیق-تجارت-الکترونیک-23-صلینک دانلود و خرید پایین توضیحات
دسته بندی : وورد
نوع فایل :  word (..Doc) ( قابل ویرایش و آماده پرینت )
تعداد صفحه : ۲۷ صفحه

 قسمتی از متن word (..Doc) : 
 

‏۱
‏سپاس گذاری:
‏حمد وسپاس بی حد، بران علیم صمد باد که پیوسته من را از الطاف
‏ سرچشمه رحمت خود سیراب نمود وچراغ هدایت بر افروخت ومن
‏ را شایسته آن دانست تا دریچه های حکمت خویش را بر روی من
‏بگشاید.
‏تقدیم به:
‏ پدرم که حامی بزرگ وپشتیبان دلسوزم بود و
‏۱
‏مادرم که لطافت کلام او هدایت پیامش را به همراه دارد و
‏استادم که در طول ترم مرا یاری داد.

‏ ‏عنوان‏ ‏فهرست مطالب صفحه
‏چکیده…..……………………………………………………………………………………………………‏.۱
‏مقدمه…………………………………………………………………………………………………………‏۲
‏فصل اول: تعریف کلی تجارت الکترونیک……………………………………………………………………………………..…‏۳ سرویس دهنده ها پست الکترونیکی چند دسته اند؟…………………………………………………………….……………………‏..‏۴
‏فصل دوم: ‏مزایای تجارت الکترونیک……………………………………………………………………………………‏…۵
‏ ۲- معایب تجارت الکترونیک…………………………………………………………………………………………‏.۶
‏۱
‏ ۳- نیاز تجارت الکترونیک….…..……………………………………………………………………………………‏.۶
‏ ۴- تفاوت تجارت الکترونیک با مبادله الکترونیکی داده……………….…………………………………………………………‏۷
‏فصل سوم: انواع تجارت الکترونیک………………………….……………………….………………………………‏.۷
‏ ‏۱- B2B‏ ……………………………………………….………………………………………………………………………………‏.۸
‏ ۲- ………………………………………………………….. ………………………………………………… …………………B2C‏۸
‏ ۳- ……………….…………………………………………………………………………… …………C2C‏.۹
‏ ۴‏-‏ ………………….………………………………………………………………………………………………..………….B2A‏..۹
‏ ۵-……………………………………………………………………………………………………………………………….C2A ‏۹
‏فصل چهارم: ابزار اصلی……………………………………………………………………….……………………………………‏.۹‏
‏۱- کد میله ای ……………………………………………………………………………………………………………………………‏۱۰
‏۲- پست الکترونیکی…….…………………………………………………………………………………………………………………‏۱۰
‏۳- بانکداری الکترونیکی ….…………………………………..……………………………………………………………………………‏۱۱
‏فصل چهارم: رویکرد دولت جمهوری اسلامی ایران……………………………………………………………………………‏.۱۱
‏فصل پنجم‏:‏ ‏روش تطبیق…………………………………………………………………………………………………………………‏۱۱
‏روش پیمایش…………………………………………………………………………………………………………………………‏۱۲
‏پیمایش الکترونیکی…………….…………………………………………………………………………………………………………‏.۱۲
‏جامعه آماری…………………………………………………………………………………………………………………………‏۱۳
‏روش تجزیه وتحلیل…………………………………………………………………………………………………………………………‏۱۳
‏جدول نتایج آزمون……….………………………………………………………………………………………………………………‏..۱۴
‏اولویت بندی موانع محیطی مستقیم وغیر مستقیم………………………………………………………..…………………………………………………………………‏.۱۵
‏۱
‏هدف………………………………………………………………………………………………………………………………‏..۱۶
‏منبع…………………………………………………………………………………………………………………………………‏۱۷
‏ نتیجه گیری……………………………………………………………………………………..…………………………………‏.
‏چکیده:
‏حضور در بازار های جهانی با توسل به شیوه های موفق وکار امد که خود نمای از توانمندی اقتصادی کشور ها را به تصویر می کشد، از جمله ضرورتهای تطبیق با نظام
‏ بین المللی کنونی به لحاظ پیشرفتهای حاصله در عرصه های اقتصادی وصنعتی آن است.

 

دانلود فایل

 

0
افکار شما را دوست داریم، لطفا نظر دهید.x