تحقیق برنامه ریزی منابع سازمان ERP

دانلود تحقیق برنامه ریزی منابع سازمان ERP

تحقیق برنامه ریزی منابع سازمان ERP

تحقیق-برنامه-ریزی-منابع-سازمان-erp

دانلود تحقیق با موضوع برنامه ریزی منابع سازمان ERP،
در قالب word و در ۲۷ صفحه، قابل ویرایش، شامل:

فرآیند شکل گیری سیستم های ERP
معرفی سیستم های ERP
فروشندگان برتر سیستم های ERP در سطح جهان
فرآیند پیاده سازی سیستم های ERP
دقت در انتخاب بسته نرم افزاری
مدیریت تغییر
معیارهای انتخاب فروشنده نرم افزار
انواع روش های پیاده سازی ERP از لحاظ وسعت فعالیت
مباحث انسانی در پیاده سازی پروژه های ERP
اجزای تشکیل دهنده سیستم های ERP
چکیده مقاله:
با توجه به روند رو به گسترش جهانی شدن و افزایش رقابت در بازارهای جهانی، شرکت ها در سال های آینده، ناگزیر به پیوستن به بازارهای جهانی خواهند بود و برای انجام این کار وجود آمادگی لازم از جهات مختلف امری ضروری به نظر می رسد. از مهم ترین ابزارهای مورد استفاده جهت کسب این آمادگی، می توان به عامل فن آوری اطلاعات و ارتباطات اشاره کرد که با استفاده از آن قادر خواهیم بود هر چه سریع تر این مسیر را طی کنیم. 

یکی از ابزارهای مهم فن آوری اطلاعات و ارتباطات که نقش مهمی در یکپارچگی اطلاعات و عملیات موجود در موسسات داشته و نهایتاً با استفاده از امکانات خاص زمینه را برای پیوستن به بازارهای جهانی فراهم می سازد، سیستم های برنامه ریزی منابع سازمان یا ERP می باشد که در حال حاضر بعنوان یکی از آخرین ابزارهای برنامه ریزی و مدیریت در جهان مطرح می باشد. این سیستم ها قادرند با بهره گیری از فن آوری اطلاعات، سیستم ها و عملیات موجود در سازمان ها را یکپارچه کرده و در قالب یک پایگاه اطلاعاتی واحد در دسترس قرار دهند. 

در بررسی ادبیات تحقیق انجام شده در این موضوع، مهم ترین نکته نرخ بالای شکست و ناکامی در اجرای این پروژه ها می باشد، این تحقیق به منظور تعیین فاکتورهای مهم و موثر بر موفقیت یا ناکامی این پروژه ها انجام شده است. 
دانلود فایل

0
افکار شما را دوست داریم، لطفا نظر دهید.x