تحقیق برنامه راهبردی سرمایه انسانی NSF

تحقیق برنامه راهبردی سرمایه انسانی NSF

تحقیق برنامه راهبردی سرمایه انسانی NSF

تحقیق-برنامه-راهبردی-سرمایه-انسانی-nsfلینک دانلود و خرید پایین توضیحات
دسته بندی : وورد
نوع فایل :  word (..doc) ( قابل ویرایش و آماده پرینت )
تعداد صفحه : ۲۷ صفحه

 قسمتی از متن word (..doc) : 
 

‏۱
‏برنامه راهبردی سرمایه انسانی‏ NSF
‏۲
‏فهرست
‏هدف
‏سیستم مدیریت سرمایه انسانی NSF
‏سرمایه انسانی در طول قرن
‏نیروی کار NSF
‏اهداف سرمایه انسانی NSF
‏برنامه نیروی کار NSF
‏برنامه توالی NSF
‏سرمایه گذاری در سیستم مدیریت سرمایه انسانی NSF
‏ضمیمه A‏ : تقویت سیستم مدیریت سرمایه انسانی NSF
‏ضمیمه B ‏ : اطلاعات چهارچوب NSF
‏ضمیمه C‏ : نکات پایانی
‏۳
‏هدف:
‏این برنامه راهبردی سرمایه انسانی یک چارچوب برای سیستم برنامه انسانی بنیاد ‏علوم ملی(NSF‏) در خلال ‏ تشکیل می دهد و بر روی استعداد و تعهد نیروی کار NSF‏ جهت برآوردن وظایف اساسی ساخته شده است. این برنامه که جانشین برنامه مدیریت سرمایه انسانی ‏۲۰۰۳‏ شده است فاکتورهای داخلی و خارجی را مشخص می کند که برنامه ریزی سرمایه انسانی را شکل می دهد و یک چارچوب جامع برای سیاستها و شیوه ها ارائه می دهد که راهنمایی می کند که برای ملاقات با نیروکارمان نیاز است و NSF‏ را قادر می سازد تا به عنوان یک سازمان برتری داشته باشد. برنامه، که به دنبال آگاهی دادن به مدیران NSF‏ و کارمندان مشابه است، یک روش راهبردی است و هر دو در ارتباط با مشخص کردن رقابتهای سرمایه انسانی در برابر اصول، به علاوه اینکه چگونه برتری بجوییم برای اینکه سرزنده گی و توانایی های نیروی کار NSF‏ را در تمام ترازها بیشینه کنیم که از اهداف پیوسته برنامه و نیروی کار متمرکز بیستر و برنامه ریزی متوالی استراتژی های عملی هیئت مدیره منحصر به فرد NSF‏ ترسیم شده است و اداره ها قادر خواهند بود تا به صورت سازمانی گسترش و توسعه یابند به خصوص ‏استراتژی های اجرای سرمایه انسانی‏. برنامه به عنوان یک سند معیشت در نظر گرفته شده- که تعبیر محیط ها و نیازها را آنگونه که بروز می کنند تطبیق می دهد.
‏سیستم مدیریت سرمایه انسانی NSF
‏بنیاد علوم ملی نخستین آژانس فدرال است که علوم اساس و تحقیقات مهندسی در حدود کشف در تمام زمینه ها، و آموزش علوم و مهندسی ‏در تمامی مراحل حمایت می کند. برای بیش از نیم قرن، سرمایه گذاریهای NSF‏ در علوم جدید نتیجه داده است و تولید کلاس جهانی علوم و نیروی کار مهندسی را فعال ساخته است. نوع آوریهای براساس تکنولوژی را پرورش داده است و شکوفایی اقتصادی J.S.‏ را نیرومند کرده است.
‏۴
‏وظایف NSF
‏ترویج ترقی علم و پیشروی در سلامت ملی، شکوفایی، رفاه، حفظ کردن دفاع ملی (قانون NSF‏ در ۱۹۵۰)
‏اهداف راهبردی NSF
‏اکتشاف: گسترش مزهای دانایی، یادگیری: پیشرفت S&E‏ نیروی کار و سواد علمی، تحقیقات زیربنایی: مساحت تجهیزات و تأسیسات پیشرفته، نظارت: تقویت برتری در تحقیقات S&E‏ و آموزش
‏فاکتورهای زیادی در موفقیت کلی NSF‏ مؤثربوده اند اما هیچ یک بیشتر از نیروی کار کیفیت بالا نبودند. در دهه آینده در یک اقتصاد جهانی علم محور فزاینده، موفقیت پیوسته NSF‏ و به طور غیرمستقیم دارائی های ایالات متحده، متکی به توانایی بنیاد در عمل به نگرش کامل سرمایه انسانی است.
‏نگرش سرمایه انسانی
‏جذب، گسترش و حفظ یک تمایز، نیروی که کلاس جهانی (در سطح جهانی) که دائماً فرا می گیرد و ظرفیت خود برای شکل دادن به آینده آژانس را گسترش می دهد و پرورش یک فرهنگ از یکپارچگی و برتری که خلاقیت و ابتکار عمل را تشویق می کند و یک محیط زندگی کاری سلامت را ترویج می دهد.
‏در پشتیبانی از این دیدگاه، NSF‏ یک سیستم مدیریت سرمایه انسانی فراگیر را ایجاد کرد که با ارزشهای هسته ای و مرکزی آژانس سازگار است و منعکس کننده وظایف و اهداف راهبردی است و در مقصود خود شفاف است و در اجرای خود منعطف است. این سیستم مدیریت سرمایه انسانی، منطبق شده و شکل گرفته با وظایف و اهداف راهبردی NSF‏ است و شامل چهار مؤلفه می باشد:
‏۱)‏برنامه ریزی، اجرا و سنجش تحقیق ‏کرر برای مدیریت سرمایه انسانی ۲) یادگیری انفرادی و سازمانی ۳) زیربنای کیفیت بالا که فعالیت های مدیریت سرمایه انسانی را پشتیبانی می کند ۴) مسئولیت جمعی و فردی و جوابگویی.

 

دانلود فایل

 

0
افکار شما را دوست داریم، لطفا نظر دهید.x