تحقیق بررسی و تحلیل کیفیت فراگیر QTM و یادگیری سازمانی بر عملکرد نوآوری

دانلود تحقیق بررسی و تحلیل کیفیت فراگیر QTM و یادگیری سازمانی بر عملکرد نوآوری

تحقیق بررسی و تحلیل کیفیت فراگیر QTM و یادگیری سازمانی بر عملکرد نوآوری

تحقیق-بررسی-و-تحلیل-کیفیت-فراگیر-qtm-و-یادگیری-سازمانی-بر-عملکرد-نوآوری

دانلود تحقیق در مورد بررسی و تحلیل کیفیت فراگیر QTM و یادگیری سازمانی بر عملکرد نوآوری،
در قالب word و در ۱۰۴ صفحه، قابل ویرایش، شامل:


فصل اول: کلیات تحقیق
۱-۱- مقدمه
۱-۲- بیان مسأله
۱-۳- اهمیت و ضرورت پژوهش
۱-۴- اهداف پژوهش
۱-۵- فرضیات پژوهش
۱-۶- قلمرو پژوهش
۱-۷- تعریف واژه ها و اصطلاحات
۱-۸- جمع بندی

فصل دوم: ادبیات پژوهش
مقدمه
۲-۱- چارچوب نظری تحقیق
۲-۲- تاریخچه مدیریت کیفیت جامع و سیر تحول آن
۲-۳- تعریف مدیریت جامع کیفیت (TQM)
۲-۴- ارکان فلسفی مدیریت جامع کیفیت کدامند؟
۲-۵-  معیارهای یک فلسفه مدیریتی مناسب در جهت مدیریت کیفیت
۲-۶- کدام فلسفه مدیریتی ارجح است؟
۲-۷- مفهوم مدیریت در TQM  
۲-۸- مفاهیم کلیدی در TQM  
۲-۸-۱- مفهوم جامعیت ( Tital )  در فرهنگ TQM  
۲-۸-۲- نظریه مدیریت کیفیت جامع  ( T Q M ) در سازمان ناب:
۲-۹-  فرهنگ مدیریت کیفیت جامع
۲-۹-۱-  مشارکت فعال
۲-۹-۲- توانا سازی کارکنان
۲-۹-۳- تحول مدیریت کیفیت جامع
۲-۱۰- پایه گذاران مدیریت کیفیت جامع «TQM»
۲-۱۰-۱- اصول ۱۴ گانه دمینگ
۲-۱۰-۲- اصول ۱۴ گانه کرازبی
۲-۱۰-۳- اصول ۶ گانه ژوران
۲-۱۱- تأکید بر نیاز مشتری به منظور کسب رضایت آن ها
۲-۱۲- ضرورت تعهد مدیریت در اداره سازمان
۲-۱۲-۱- پیشگیری از بروز مشکل
۲-۱۲-۲- کیفیت به عنوان وظیفه همگانی
۲-۱۲-۳- آموزش مداوم
۲-۱۲-۴- رقابت
۲-۱۲-۵- سیستم پاداش دهی
۲-۱۲-۶- سیستم پیشنهادات
۲-۱۳- مدل های مدیریت کیفیت
۲-۱۳-۱- مدیریت کیفیت؛ مدل تعالی سازمانی…EFQM
۲-۱۳-۲- کاربردهای مدل تعالی سازمانی
۲-۱۳-۳- مدیریت کیفیت فراگیر؛ مدل چنگال
۲-۱۴- اجزای مدیریت کیفیت فراگیر
۲-۱۵- یادگیری سازمانی
۲-۱۵-۱- نظریه یادگیری سازمانی
۲-۱۶- عملکرد نوآوری
۲-۱۷- کیفیت فراگیر و عملکرد نوآوری
۲-۱۸- مدیریت کیفیت فراگیر، یادگیری سازمانی و عملکرد نوآوری
۲-۱۹- پیشینه پژوهش
۲-۲۰- نتیجه گیری

فصل سوم: روش تحقیق
۳-۱- مقدمه
۳-۲- جامعه آماری پژوهش
۳-۳- حجم نمونه و روش نمونه گیری
۳-۴- متغیرهای پژوهش
۳-۵- روش تجزیه  و تحلیل داده ها
۳-۶- ابزار سنجش متغیرها
۳-۷- روش های جمع آوری اطلاعات
۳-۸- جمع بندی

فصل چهارم: تجزیه تحلیل داده ها
۴-۱- مقدمه
۴-۲- توصیف آماری ویژگی‌های جمعیت‌شناختی جامعه
۴-۳- آزمون فرضیات
۴-۴- آزمون فرضیه های پژوهش

فصل پنجم: نتیجه گیری تحقیق
۵-۱- مقدمه
۵-۲- نتایج پژوهش
۵-۳- پیشنهاد های پژوهش
۵-۴- محدودیتهای پژوهش
۵-۵- جمع بندی
منابع پژوهش
پیوست ها


چکیده تحقیق:
با افزایش رقابت در عصر حاضر و تغییر و تحولاتی که در فن آوری های امروزی وجود دارد، سازمان ها برای رویارویی و مقابله با عدم اطمینان، حفظ موقعیت، گسترش عرصه رقابتی خود و بهره گیری مناسب از منابع نیاز به نوآوری و بهبود عملکرد در محصولات و خدمات خود دارند. مدیریت کیفیت فراگیر با اصول نوآوری سازگار است و مدیریت کیفیت فراگیر را ایجاد سیستمی سازمانی و فرهنگی می دانند که منجر به گسترش نوآوری می شود و یادگیری سازمانی باعث توسعه،کسب، انتقال و بهره برداری از دانش جدید می شود که بهبود نوآوری را به دنبال دارد.  عوامل متعددی در بهبود نوآوری و عملکرد نوآوری نقش ایفا می کنند. در این پژوهش با استفاده از رویکرد معادلات ساختاری به بررسی تاثیر مدیریت کیفیت فراگیر و یادگیری سازمانی بر عملکرد نوآوری با مطالعه موردی در شرکت زمزم اصفهان پرداخته شده است . همچنین علاوه بر بررسی روابط بین متغیرهای تحقیق، به بررسی نقش میانجی بودن یادگیری سازمانی در رابطه TQM و عملکرد نواوری پرداخته شده است.
دانلود فایل

0
افکار شما را دوست داریم، لطفا نظر دهید.x