تحقیق انواع اتصالات جوش و پیچ

تحقیق انواع اتصالات جوش و پیچ

تحقیق انواع اتصالات جوش و پیچ

تحقیق-انواع-اتصالات--جوش-و-پیچلینک دانلود و خرید پایین توضیحات
دسته بندی : وورد
نوع فایل :  word (..doc) ( قابل ویرایش و آماده پرینت )
تعداد صفحه : ۷۶ صفحه

 قسمتی از متن word (..doc) : 
 

۱
‏پیش مقدمه:‏
‏تاریخ هوانوردی ‏
‏در۱۲ نوامبر ۱۸۹۴ لورنس هارگریو مخترع استرایهای کایتهای مربعی با اتصال چهار کایت به یکدیگر و نصب یک صندلی به آنها توانست تا ارتفاع ۱۶ پایی پرواز کند او به افراد شکاک ثابت نمود که می توان یک پرنده ایمن و با ثبات ساخت و راه را برای دیگر مخترعان و پیشگامان باز کرد.
‏کایت طراحی شده توسط هارگریو با نسبت به پسا بهبود یافته اش نمونه تئوریکی از یک بال را فراهم آورد و راه را برای نخستین هواپیماهای آمریکایی و اروپائی هموار کرد. در دهه ۱۸۹۰ شمار کمی از مخترعان و دانشمندان در حال آزمایش نظریه ها و علم نو پای هوانوردی بر روی هواپیماها بودند پیشگام این افراد هارگریو بودکه یک محقق و ستاره شناس با استعداد و مخترعی کار آزموده بود.
۲
‏بیشتر زن‏د‏گی خود را در راه ساختن ماشینی صرف کرد که بتواند پرواز کند او به ارتباط آزاد در جامعه علمی معتقد بود واختراعاتش را ثبت نکرد در عوض نتایج آزمایشهایش را به طور گسترده ای منتشر نمود.
‏نخستین وسیله پرنده موفق سه مفهوم هوایی را با هم ترکیب می کرد که توسط هارگریوتوسعه داده شده بود . (قسمت مرکزی بال سلولی شکل ،سطح و یک لبه حمله ضخیم ماهیواره) برادران رایت از طریق سالنامه های هوانوردی به آزمایشهای هارگریو دست یافتند .
‏ آلبرتوسانتوس دو مونت نخستین اروپایی بود که یک وسیله سنگین‏ ‏تر از هواپیما راپرواز داد. این وسیله از کایتهای هارگریو گرفته شده بود زمانی که گابریل ویژن نخستین دسترسی برای مصارف تجاری را بر پایه سطوح بر ازای کایتهای هارگریو نامید.
۴
‏اکتا و چانوت در سال ۱۹۸۳ نوشت: اگر تنها یک نفر باشد که بیشتر از دیگران شایستگی کسب موفقیت در پرواز را داشته باشد، ‏اولورنس هارگریو است.
‏ولی هارگریو هرگز مساله نسبت توان به وزن را حل نکرد . طرح سال ۱۹۰۲ او را از روی طرح الی بازسازی کردند و موتور انتخابی هارگریو را با یک موتور جدید جانشین نمودند هواپیما پرواز کرد.
‏گذری بر طراحی هواپیما ی ارباس هواپیما ی ارباس نسل جدیدی از هواپیما های جهت توربوپراپ چهار موتوره ترابری هوایی نظامی به شمار می آید .
‏گمان می رود موسسه جنگ افزاری بین دولتی اروپایی که به نمایندگی از ۹کشور سهیم در این برنامه بزرگ (کشورهای آلمان ، فرانسه ،اسپانیا ،ایتالیا ،انگلیس ،ترکیه،لوکزامبورگ ،بلژیکو پرتغال )اداره آن را به عهده خواهد داشت . در پی دریافت سفارش قطعی ۲۲۹ فروند هواپیما به پیمانکار اصلی خود یعنی شرکت جدید نظامی ارباس چراغ سبز نشان بدهد. بخش هواگردهای ترابری نظامی مسوولیت صنعتی آن را به عهده خواهد داشت .
۴
‏در حالی که سن پابلو ،نزدیک سویل در اسپانیا محل مونتاژ ،آزمایش و تحویل این هواپیما ی جدید ترابری هوایی ۱۳۰ تنی خواهد بود که می تواند ۲۵ تن باررادر یک مسافت ۵۵۰۰ کیلوگرمی با سرعت ۷۲/۰ ما‏یل‏ حمل کند.
‏به گفته یکی از مهندسان دست اندرکار برنامه سامانه پرواز با فرامین الکتریکی وسامانه بارگیری پیشرفته این هواپیما توانایی انجام گسترده وسیعی از عملیات‏ ‏رابرای ان فراهم کرده اند که پشتیبانی لجستیکی اهداف انسان دوستانه و حمل و نقل سربازان از جمله انها هستند وزن برخاست بیشینه برابر۵/۱۱۶ تن در شکل ترابری و ۱۳۰ تن در شکل پشتیبانی لجستگی آن است بنابراین می توان آن راهواپیمایی بزرگتر و توانمندتر از ۱۳۰ و کوچکتر و کم هزینه تر ۱۷ دانست.

 

دانلود فایل

 

0
افکار شما را دوست داریم، لطفا نظر دهید.x