تحقیق اقلیم شناسی ماسوله

دانلود تحقیق اقلیم شناسی ماسوله

تحقیق اقلیم شناسی ماسوله

تحقیق-اقلیم-شناسی-ماسوله

دانلود تحقیق در مورد اقلیم شناسی ماسوله،
در قالب word و در ۲۳ صفحه، قابل ویرایش.


بخشی از متن تحقیق:
رشد فزاینده جمعیت جهان، آثار اساسی و اغلب فاجعه آمیزی بر زیستگاه های طبیعی کره زمین داشته است. مصرف بی رویه انرژی، تخریب جنگلها و انقراض گونه های گیاهی وجانوری  از پیامدهای آن می باشد. نگرانی درباره آینده محیط زیست کره زمین و منابع آن حقیقتی انکارناپذیر است که امروز توجه جهانیان را به خود معطوف داشته است.

 بسیاری بر این باورند که رشد بی رویه جمعیت منجر به شهر نشینی و در نتیجه مصرف بیش از حد و غیر مسئولانه انرژی های فسیلی شده است. فعالیت های انسانی در کره زمین از یک سو به دلیل استفاده از منابع به شیوه کنونی، فرصت ها و امکانات نسل های آینده را به خطر انداخته واز سوی دیگر شهرها را که جایگاه اصلی فعالیت های انسانی اند و بزرگترین مصرف کننده منابع طبیعی نیز به شمار می آیند را مورد تهدید جدی قرار داده است.

در حال حاضر توجه به توسعه پایدار، از جمله مواردی است که بسیاری از متخصصان بر آن توافق دارتد. بر طبق این نظریه رسیدن به بالاترین درجه پایداری در شهرها امری حیاتی می باشد. این طور به نظر می رسد که توسعه پایدار و مفاهیم آن به خوبی با اهداف و مقاصد معماری  و شهرسازی نوین سازگار بوده و می تواند به عنوان عاملی موثر جهت تحقق اهداف پایداری مطرح شود. البته پایداری شهری تنها مربوط به مقولات زیست محیطی نمی باشد، بلکه رسیدن به پویایی اقنصادی محیط زیست قابل زندگی و برابری اجتماعی از جمله موارد مهم دیگر در این زمینه به شمار می آیند…
دانلود فایل

همکاری در فروش فایل

0
افکار شما را دوست داریم، لطفا نظر دهید.x