تحقیق افزایش مواد افزودنی بر پروپلین

دانلود تحقیق افزایش مواد افزودنی بر پروپلین

تحقیق افزایش مواد افزودنی بر پروپلین

تحقیق-افزایش-مواد-افزودنی-بر-پروپلین

دانلود پایان نامه با موضوع افزایش مواد افزودنی بر پروپلین،
در قالب word و در ۵۰ صفحه، قابل ویرایش، شامل:

فصل اول: آشنایی با پلی پروپیلن
مقدمه
۱- مشخصات شیمیایی پلی پروپیلن
۱-۱ ذوب
۲-۱ تبلور
۳-۱ دمای تبدیل شیشه ای
۴-۱ ریزساختار
۲- مواد اولیه برای تولید پلی پروپیلن
۳- روش های تولید پلی پروپیلن
۴- شاخصه های گرانول پلی پروپیلن
MFI 4-1
MWD 4-2
۳-۴ چگالی
۵- باز یافت پلی پروپیلن
۱-۵- تخریب        
۲-۵- پایدار سازی
۶- مصارف پلی پروپیلن
۱-۶- الیاف
۲-۶- بی بافتها
۳-۶- قطعات ساخته شده با قالب ریزی دمشی
۴-۶- لوله ها
۵-۶- پوشش لوله ها
۶-۶- پوشش سیم ها
۷-۶- فیلم، ورقه و نوار
۷- دلایل استفاده از پلی پروپیلن
۸- بافت کیسه های پلی پروپیلن

فصل دوم: مواد و روش کار
مقدمه
۱- تهیه نمونه
۲- آزمونهای انجام شده
۱-۲ آزمون ضربه
۲-۲ تحلیل و بررسی نمو دار ضربه
۳-۲ آزمون کرنش
۴-۲ تحلیل و بررسی نمودار ۲
۳- آزمون استحکام سنجی 
 1-3- تحلیل و بررسی نمودار استحکام 
۲-۳- نتیجه کل مقایسه انواع کربنات در برابر آزمونهای انجام شده 

فصل سوم: نتایج


بخشی از متن پایان نامه:
از زمان‌های گذشته، همواره بشر جهت حمل‌ و نقل بسیاری از کالاها، احتیاج  به چیزی داشته است تا آن را بسته‌بندی نموده و به سهولت جابجا نماید. از این‌رو کیسه‌های بافته‌شده یکی از این بسته‌بندیها می‌باشند که در زمان‌های گذشته از جنس کنف بوده (که البته هنوز هم در مواردی کاربرد دارند) و با پیشرفت علم و تکنولوژی و ورود پلیمر به دنیای صنعت و نساجی به تدریج جای خود را به کیسه‌های بافته‌شده از جنس پلی‌پروپیلن داده‌اند. کیسه های پلی پروپیلن یکی از اقلام پر مصرف در صنایع بسته بندی در همه کشورها و از جمله ایران می باشد که مصرف آن از یک سو بدلیل افزایش جمعیت واز سوی دیگر بدلیل پیدایش کاربردهای جدید رو به افزایش است. 

پلی‌پروپیلن، پلیمری چند منظوره با خواصی جالب توجه برای کاربردهای متفاوت است. این پلیمر همراه با پیشرفت علوم و فنون مختلف با کمک پژوهشهای علمی به وجود آمده و به کمک پژوهشهای علمی، خواص آن بهبود یافته است.

شواهد به دست آمده در دهه‌های ۱۳۳۰ و ۱۳۴۰ شمسی نشان داد خواص فیزیکی و عمومی مواد پلیمری بشدت وابسته به ساختار فیزیکی است. ساختار فیزیکی جدای از ساختار و ترکیب شیمیایی است و نشان‌دهنده چگونگی قرار گرفتن ملکول‌های زنجیری در ماده پلیمری است. یک پلیمر با وزن ملکولی و توزیع وزن ملکولی مشخص می‌تواند خواص فیزیکی (ضربه‌پذیری، شکنندگی، چقرمگی، سختی، قابلیت کش آمدن) متفاوتی داشته باشد. این تفاوت در خواص در اثر چگونگی قرار گرفتن ملکول‌های زنجیره‌ای نسبت به هم و نسبت به یک راستای معین است که ساختار فیزیکی را تعیین می‌کند و به نظر می‌رسد با توسعه دانش در این زمینه در آینده امکان به وجود آمدن تنوع در خواص ساخته‌های پلی‌پروپیلنی پدیدار شود. در سال‌های گذشته روش‌های تولید پلی‌پروپیلن از محصولات پتروشیمی پیشرفتهای جالب توجهی داشته است. لیکن هنوز سرمایه‌گذاری قابل توجهی لازم است تا محصول مناسبی تولید شود.

دستگاههای تبدیل گرانول پلی‌پروپیلن به قطعات فیلم و الیاف در حال توسعه و تکامل‌اند. تکامل این دستگاهها به طور عموم در افزایش سرعت تولید و کاهش انرژی مصرفی است…
دانلود فایل

0
افکار شما را دوست داریم، لطفا نظر دهید.x