چگونه می توانم با استفاده از مواد زاید و بدون استفاده در ساعت هنر خلاقیت را در دانش آموزان پایه چهارم افزایش داد
چگونه می توانم با استفاده از مواد زاید و بدون استفاده در ساعت هنر خلاقیت را در دانش آموزان پایه چهارم افزایش داد
دسته بندی | علوم انسانی |
فرمت فایل | docx |
حجم فایل | ۲۱ کیلو بایت |
تعداد صفحات | ۱۹ |
دریافت فایل
چگونه می توانم با استفاده از مواد زاید و بدون استفاده در ساعت هنر خلاقیت را در دانش آموزان پایه چهارم افزایش داد
فهرست مطالب
چکیده. ۳
مقدمه. ۴
توصیف مسئله. ۵
تعریف واژگان و مفاهیم. ۵
گرداوری شواهد ۱. ۷
جمع آوری اطلاعات. ۷
پیشینه تحقیق. ۷
یافته های علمی. ۸
تعریف خلاقیت : ۸
ویژگیهای شخصیتی افراد خلاق : ۸
نقش معلم در پرورش خلاقیت: ۸
تکنیک خلاقیت. ۹
تجزیه و تحلیل. ۱۰
ارائه راه حلموقت. ۱۱
اجرای طرح جدید ونظارت بر آن. ۱۱
اعتبار سنجی (گردآوری شواهد ۲). ۱۴
پیشنهادات. ۱۴
منابع و ماخذ. ۱۶
چکیده
در جوامع پیشرفته امروزی پرورش خلاقیت از مهمترین اصول است با بررسی کشورهایی که از نظر صنعتی فرهنگی و اجتماعی رشد چشمگیری داشته اند متوجه می شویم که این کشورها در زمینه ی پرورش خلاقیت رشد و تلاش بیشتری داشته اند .در حال حاضر در کشورهای توسعه یافته شکوفایی خلاقیت یکی از عالی ترین و محکم ترین اهداف آموزش و پرورش است . در شرط حساس کنونی و با توجه به تحولات بسیار سریع و اجتناب ناپذیر دنیا ،