برنامه ریزی کسب و کار و مدیریت ریسک: کارآفرینی در بین دانشجویان

برنامه ریزی کسب و کار و مدیریت ریسک: کارآفرینی در بین دانشجویان

برنامه ریزی کسب و کار و مدیریت ریسک: کارآفرینی در بین دانشجویان

برنامه-ریزی-کسب-و-کار-و-مدیریت-ریسک-کارآفرینی-در-بین-دانشجویان

توضیحات:
مقاله ترجمه شده انگیزه ها، برنامه ریزی کسب و کار و مدیریت ریسک: کارآفرینی در بین دانشجویان، در قالب فایل word و در حجم ۲۶ صفحه، همراه با اصل مقاله انگلیسی مربوط به سال ۲۰۱۷.

عنوان اصلی مقاله:

Motivations, business planning, and risk management:  entrepreneurship among university students

سال چاپ: ۲۰۱۷
منبع:

RAI Revista de Administração e Inovação. Volume 14, Issue 3, Pages 179-278 (July–September 2017)
برای دانلود رایگان اصل مقاله انگلیسی، ایـــنجا کلیک کنید

بخشی از متن ترجمه:
از ددهه ۱۹۹۰ علاقه به آموزش کارآفرینی به دانشجویان در مؤسسات آموزش عالی برزیل به طور مداوم در حال افزایش است. سیاستگزاران و رهبران دانشگاه رفته رفته به درک اهمیت آموزش کارآفرینی به عنوان یک فضای آموزش دانشگاهی پی می‌برند. تمرکز آموزش عالی برزیل به طور اکید روی کارگران با کیفیت است که ثابت شده است نیاز کشور را به طور مناسبی برطرف نمی کند (Lima, Lopes, Nassif, & Silva, 2011).
در ادبیات موضوعی نشان داده شده است که آموزش کارآفرینی به دانشجویان کمک می‌کند که گرایش های مثبتی را به سمت کارآفرینی اتخاذ کنند و درک مثبتی از پایداری کسب و کار به دست بیاورند (تحلیل فرصت) (Bae, Qian, Miao, & Fiet, 2014). به طور خلاصه، با استفاده حداکثر از مهارت‌ها و استعدادها، درک کنترل در اینده، گرایش مثبت به یادگیری چیزهای جدید و خلاقیت مثبت در شیوه های عملی، ترس از بیکاری، ارزشهای فردی، جستجو برای استقلال فردی، استقلال مالی و خودآموزی به علاوه آرمان انجام یک وظیفه اجتماعی دلایل شخصی دیگری هستند که دانشجویان را به سمت حرفه کارآفرینی هدایت می‌کند (Barba-Sánchez & Atienza-Sahuquillo, 2012).
اگرچه نتایج جستجو برای انگیزش و استدلالی که دانشجویان را به طی حرفه کارآفرینی هدایت می‌کند مجموعه ای از متغیرهای فردی و مفهومی است که به صورت یک فرضیه عموما انتخاب حرفه کارآفرینی دانشجویان را توضیح می‌دهد، چیزهای بسیار کمی درباره تفاوت در تأثیر این متغیرها در بین دانشجویان کارآفرینی مجرب، دانشجویان غیرمجرب و دانشجویانی که بالقوه کارآفرین هستند بیان شده است. تفاوت های گرایشی و رفتاری بین کارآفرینان و غیرکارافرینان محور پژوهش های زیادی بوده است. پژوهشی که به طور نظری و تجربی کارآفرینان مجرب، کارآفرینان جدید، غیر کارآفرین و مدیران را مقایسه می‌کند در اینجا مورد تأکید قرار گرفته است به طوری که مطالعه این ویژگی روی دانشجویانی متمرکز شده است که در یک پژوهش کتابشناختی قرار نگرفته اند.

فهرست مطالب:
چکیده
واژگان کلیدی
مقدمه
پشتیبانی نظری
انگیزه هایی که دانشجویان را به حرفه کارآفرینی هدایت می‌کند
تولید شغل-برنامه ریزی کسب و کار و مدیریت ریسک
کارآفرینان بالقوه و مجرب
روش
شرکت کنندگان
ابزار GUESSS برزیل
فرایندهای جمع آوری داده
رسیدگی به آیتم گروه ها: تولید شغل و انگیزه ها
روش های تحلیل داده
نتایج
بحث
نتیجه گیری
دانلود فایل

0
افکار شما را دوست داریم، لطفا نظر دهید.x