:بررسی استراتژیهای IT/ ISدرشر کت بیمه سامان

:بررسی استراتژیهای IT/ ISدرشر کت بیمه سامان

:بررسی استراتژیهای IT/ ISدرشر کت بیمه سامان

-بررسی-استراتژیهای-it-isدرشر-کت-بیمه-سامان
مقدمه :
شرکت بیمه سامان در اسفندماه سال ۱۳۸۳ به منظور انجام انواع معاملات مربوط به امور بیمه‌های بازرگانی در رشته بیمه‌های اشیاء، مسئولیت و اشخاص با سرمایه ۲۰۰ میلیارد ریالی منقسم به ۲۰۰ میلیون سهم با ارزش اسمی یک هزار ریالی مجوز فعالیت خود را از بیمه مرکزی گرفت و به‌عنوان ششمین عضو گروه مالی سامان در اداره ثبت شرکت‌ها به شماره ۲۴۱۰۵۹ به ثبت رسید.
بانک سامان، شرکت سرمایه‌گذاری بانک سامان، شرکت ایران و غرب، شرکت سرمایه‌گذاری مس سرچشمه، صندوق بازنشستگی شرکت ملی صنایع مس ایران و مؤسسه صندوق حمایت و بازنشستگی کارکنان فولاد به همراه جمعی از اشخاص حقیقی و حقوقی با سوابق طولانی در صنعت بیمه، صنایع مالی و تولیدی اعضای هیأت مؤسس شرکت بیمه سامان را تشکیل می‌دهند.
ترکیب سهامداران شرکت بیمه سامان با داشتن ۱۵۰۰ سهامدار شامل ۴۲ درصد اشخاص حقوقی و ۵۸ درصد اشخاص حقیقی است.
بنیانگذاران و مدیران این شرکت سالهاست که از دست‌اندرکاران با تجربه صنعت بیمه می‌باشند که با یک چنین متاع ارزشمندی قدم در این راه گذاشته‌اند و امروزه تجربه آنان در سایه بیمه سامان تبلور یافته است.
اعضای هیأت مدیره به‌منظور جلب رضایت مشتریان و ارائه سرویس مطلوب به بیمه‌گذاران در انتخاب مدیران میانی و دیگر پرسنل بیمه سامان اقدام به جذب نیروهایی متخصص و مجرب در امور بیمه‌ای با هدف مشترک ایجاد تحول کیفی در صنعت بیمه نمودند. این نیروها بر این باورند که با استفاده از آخرین دانشها و ابزارهای حرفه‌ای و اعتقاد بر اصل مشتری‌مداری تمامی نیازهای بیمه‌ای مشتریان را شناسایی کرده و بهترین خدمات را به مشتریان خود ارائه نماید.

دانلود فایل

0
افکار شما را دوست داریم، لطفا نظر دهید.x