دانلود مقاله مهندسی محیط زیست

دانلود مقاله مهندسی محیط زیست

دانلود مقاله مهندسی محیط زیست

دانلود-مقاله-مهندسی-محیط-زیستلینک دانلود و خرید پایین توضیحات
دسته بندی : وورد
نوع فایل :  word (..doc) ( قابل ویرایش و آماده پرینت )
تعداد صفحه : ۱۶ صفحه

 قسمتی از متن word (..doc) : 
 

‏۱
‏مهندسی محیط زیست

‏مقدمه
‏مهندسی محیط زیست درسی دو واحدی که در رشته عمران ‏–‏ عمران ارائه شده است. در ابتدا فکر می کردم درس بی فایده یا جالبی نباشد. ولی هر چه از زمان گذشت به آن علاقه مند شدم و تصمیم گرفته ام درمورد مهندسی محیط زیست تحقیق نمایم.
‏در نتیجه با الهام گرفتن از طبیعت و تاریخ و منطقه زندگی خود شروع به نگارش نمودم، هر چه از نوشتن گذشت فهمیدم براستی چه بر سر محیط زیست آمد و اکنون فکر میکنم درسی مهم و لازم می باشد که باید همه رشته های تحصیلی از آن اطلاع داشته باشند. آری انسانها باید بیاموزند که طبیعت را آلوده نکنند و فضای زندگی دیگر موجودات زنده را تنگ و نفس گیر نکنند.
‏۱
‏امید است همه عزیزانی که مطلب نوشته شده را می خوانند، خصوصاً استاد گرامی جناب مهندس رضائی برنواقص آن خرده نگیرند و آن را به حساب کمی اطلاعات محیط زیست اینجانب بداند. باتشکر و سپاس از همه دلسوختگان علم محیط زیست.
‏محمدرضا طهماسبی
‏پاییز ۸۵
‏پیدایش زمین
‏دانشمندان‏‌‏و‏‌‏محققان پس‏‌‏از‏‌‏تحقیقات طولانی‏‌‏به‏‌‏این‏‌‏نتیجه‏‌‏رسیدند‏‌‏که‏‌‏زمین‏‌‏درابتدا بوسیله ‏نیروی دافعه و انفجار بشکل قطعه مذاب‏‌‏و‏‌‏گداخته از خورشید جدا‏‌‏و به ‏فضا پرتاب شد، و‏‌‏شروع به حرکت‏‌‏در منظومه شمسی‏‌‏کرده است.بخار‏‌‏فراوانی‏‌‏اطراف زمین‏‌‏رافرا‏‌‏گرفته و‏‌‏سبب ‏بارش‏‌‏باران های سیل‏‌‏آسا شده و در نتیجه حرارت زمین بتدریج کمتر شده و‏‌‏قشر‏‌‏جامدی پیدا ‏گردید. بواسطه همین باران بود که علفها و گیاهان شروع به رشد در سطح زمین کردند‏.
‏و طبیعت‏‌‏در‏‌‏سراسر‏‌‏زمین‏‌‏شکوفا‏‌‏گردید،‏‌‏چشمه ها و رودخانه ها‏‌‏جاری شدند‏‌‏و‏‌‏اقیانوس و دریا بوجود آمدند. آری اینها همه حکمت خداوند بود که خورشید بر روی دریاها بتابد و ابرهاتشکیل شود و باران

 

دانلود فایل

 

0
افکار شما را دوست داریم، لطفا نظر دهید.x