بحران در مدارس | پاورپوینت

بحران در مدارس | پاورپوینت

بحران در مدارس | پاورپوینت

بحران-در-مدارس--پاورپوینتلینک دانلود و خرید پایین توضیحات
دسته بندی : پاورپوینت
نوع فایل :  powerpoint (..ppt) ( قابل ویرایش و آماده پرینت )
تعداد اسلاید : ۳۸ اسلاید

 قسمتی از متن powerpoint (..ppt) : 
 

بحران در مدارس
اهمیت مدرسه :
کشورایران دارای یکی ازجوانترین جمعیتهای عصرحاضراست ، تقریباَ نیمی ازجمعیت راگروههای سنی زیر۲۰ سال تشکیل می دهند، که دانش آموزان عمدتاَ دراین رده سنی قراردارند.
به دلیل کشرت جمعیت دانش آموزی ، آسیب پذیری بیشتربخصوص ازنظرعاطفی ، روانی ودردسترس بودن این قشروتجمع آنان در مدرسه توجه بیش ازپیش مسئولین به این گروه لازم است .
ازویژگی ویرانگرانه بلایا، اینکه ‹‹ بــلا ›› خبرنمیدهد، تاکنون علم بشری نتوانسته است بروز بلایاراازقبل پیش بینی کند. بهمین دلیل آمادگی بهنگام مواجهه با‹‹ بــلایا ›› وبهینه سازی شرایط جهت مقاومت دررخدادآن ، امری ضروری واجتناب ناپذیرمی باش د .
ایران یکی از ده کشور بلاخیز جهان است و در طول ۸ سال گذشته ۹۲۴ زلزله ۳ تا ۳/۷ ریشتری در این کشور به وقوع پیوسته است که در اثر آن ۲۵۰۰ بیلیون ریال خسارت و ۲۷۵ هزار خانه آسیب دیده به جا مانده است .
بلا یا
بر اساس تعریف سازمان جهانی بهداشت : بلا به در هم ریختگی شدید در شرایط زیست محیط روانی و جسمی گفته می شود . که در این به هم ریختگی فراتر از ظرفیت انطباقی ، جامعه مبتلاست
در بحران های طبیعی گستردگی مداخلات چشمگیر است و حیطه های وسیعی را شامل میشود لذا هماهنگی با واحدهای ذیربط و جلب منابع انسانی و اقتصادی از اهمیت زیادی در این زمینه برخوردار است

 

دانلود فایل

 

0
افکار شما را دوست داریم، لطفا نظر دهید.x