استاندارد ۳۴۰۰۰ منابع انسانی

استاندارد ۳۴۰۰۰ منابع انسانی

استاندارد ۳۴۰۰۰ منابع انسانی

استاندارد-34000-منابع-انسانی

توضیحات:
جزوه استاندارد ۳۴۰۰۰ منابع انسانی، در قالب فایل word و در حجم ۱۲ صفحه.

این فایل شامل خلاصه از مجموعه کتب فارسی درباره استاندارد ۳۴۰۰۰ منابع انسانی می باشد این فایل برای تمامی گروه‌های مدیریت در سطوح کارشناسی ارشد و دکترا توصیه می‌شود و در صورت ارائه کلاسی و یا داشتن طرح‌های تحقیقاتی می‌توان از این فایل استفاده کرد. 

از طرف دیگر تمامی مدیران سازمان ها که احساس می‌کنند می توانند سازمان‌خود را به این ابزار مدیریتی در جهت کسب مزیت رقایتی بهره بگیرند می‌توانند از این فایل استفاده کنند. این فایل به تفکیک و خیلی منسجم به تشریح استاندارد ۳۴۰۰۰ منابع انسانی پرداخته است. 


قابل ذکر است که این فایل دارای فایل‌های مکمل نیز است که شامل پرسشنامه های فرایند استاندارد ۳۴۰۰۰ است که در همین سایت به منظور بهره گیری هرچه بهتر از این استاندارد ارائه شده است.


بخشی از متن:
استاندارد ۳۴۰۰۰، نقشه راهی برای تعالی سیستم‌های منابع انسانی در جهت تحقق استراتژی‌های سازمان است. از آنجا که نمی‌توان همه فرایندهای منابع انسانی را در زمان کوتاه مستقر کرد، از اینرو استاندارد ۳۴۰۰۰ بصورت تدریجی و مرحله ای طراحی شده است. هر مرحله تکاملی یک تغییر منحصر بفرد را در فرهنگ سازمانی می‌طلبد تا بتوان زمینه مناسب را برای جذب، حفظ و توسعه منابع انسانی فراهم کرد. یکی از ویژگیهای جالب استاندارد ۳۴۰۰۰ این است که بعنوان یک سیستم یکپارچه در راستای اهداف و استراتژی‌ها و نیازهای متحول سازمانی، بلوغ ایجاد می‌کند. مدل زیربنایی استاندارد ۳۴۰۰۰ در سال ۲۰۰۱ برای اولین بار در شرکت‌های بزرگ و بویژه شرکت‌های دانش محور به کار گرفته شد و تا کنون در شرکت‌های بسیاری اجرا شده است.

فلسفه زیربنایی و اصول اساسی حاکم بر استاندارد ۳۴۰۰۰ عبارت‌اند از:
۱. در سازمان‌های موفق، شایستگیهای منابع انسانی بطور مستقیم به عملکرد تجاری و سودآوری آن‌ها مرتبط است و منابع انسانی یک منبع ایجاد مزیت رقابتی است.
۲. شایستگیهای منابع انسانی باید متناسب با اهداف استراتژیک سازمان باشد و همچنین این شایستگیها، باید قابل اندازه گیری و قابل بهبود باشند.
۳. منابع انسانی یک منبع تجدید پذیر است. سازمان مسئول زمینه سازی برای توسعه منابع انسانی و شکوفایی انسان‌هاست و منابع انسانی مسئول بهره گیری از فرصت‌ها برای توسعه سازمان.

فهرست بخشی از مطالب:
فلسفه استاندارد ۳۴۰۰۰
ضرورت استقرار استاندارد ۳۴۰۰۰ در ایران
ساختار و معماری استاندارد ۳۴۰۰۰
سطوح بلوغ
فرآیندهای منابع انسانی
اهداف هر فرایند
پیش نیازهای هر فرایند
ده فرمان برای هر فرایند
روش سنجیده و تأیید
نتایج و نگرش‌های منابع انسانی

چرایی، چیستی و چگونگی
پیش نیازهای اجرایی
نقشهای مهم در پیاده سازی استاندارد ۳۴۰۰۰
ساختار پیاده سازی استاندارد ۳۴۰۰۰
مسائل مربوط به پیاده سازی
۱۰ فرمان برای اجرای مؤثر استاندارد ۳۴۰۰۰
و …


هرچه درباره استاندارد ۳۴۰۰۰ نیاز دارید در این فایل موجود است.
دانلود فایل

0
افکار شما را دوست داریم، لطفا نظر دهید.x