گزارش کارآموزی مراحل ساخت یک ساختمان

گزارش کارآموزی مراحل ساخت یک ساختمان

گزارش کارآموزی مراحل ساخت یک ساختمان

گزارش-کارآموزی-مراحل-ساخت-یک-ساختمان

توضیحات:
گزارش کارآموزی مراحل ساخت یک ساختمان، در قالب فایل word در ۵۶ صفحه.

بخشی از متن فایل:
ساخت مجتمع‌های مسکونی و تجاری به شکل انبوه (انبوه‌سازی) در دنیای امروز با توجه به رشد روزافزون جمعیت و افزایش نیازهای گوناگون جامعه پیرامون تهیه مسکن، اشتغال بکار و….. موجب تحقق بخشیدن به این نیازها شده و در کنار آن امکان اجرای آخرین دستاوردهای علمی و عملی را در یک مجموعه واحد فراهم می‌آورد.
انبوه‌سازری در کنار پاسخگویی به نیازهای روزمره جامعه توانسته است چهره شهر را از بافت قدیمی و فرسوده خارج کرده و آنرا بسوی دنیای مدرن سوق دهد. آنچه معلوم است اینکه نیاز به انبوه‌سازی در جامعه روز به روز افزایش یافته و در آینده شاهد گسترش روزافزون آن خواهیم بود.
لازم به ذکر است که در این نوشتار سعی شده، مطالب ارائه شده حالت کلی داشته و منحصراً به فعالیت‌های انجام گرفته در سایت اجرایی (کارگاه) محدود نگردد.

در این پروژه در مورد روند اجرای یک بنا از صفر تا صد شرح دادیم:
فاکتورهای مورد بررسی و ارزیابی شامل:
شناسایی زمین-آماده سازی محوطه-گودبرداری و پی کنی-گودبرداری در زمین های خاکی مخلوط-پیاده کردن نقشه-بتن مگر-شمع زیر پی-فونداسیون-قالب و قالب بندی-قالب بندی ستون ها-قالب بندی تیرهای اصلی-قالب بندی سقف-سقف-آرماتورگذاری-بتن ریزی-آسانسور-پله ها-درزهای ساختمانی-دیوار زیرزمین-دیوار اتاق ها-کف سازی-کاشی کاری-آماده سازی زیرکار-مصالح چسبنده-اندودکاری-نماسازی
فهرست کلی مطالب:
فصل اول: اشنایی با مکان کاراموزی( دفتر فنی ومهندسی)
فصل دوم: ارزیابی بخش های مرتبط با رشته معماری
فصل سوم: ازمون اموخته ها-نتایج وپیشنهادات
دانلود فایل

0
افکار شما را دوست داریم، لطفا نظر دهید.x