گزارش کارآموزی شرکت تارابگین (بازیافت سرباره حاصل از کوره بلند ذوب آهن اصفهان)

دانلود گزارش کارآموزی شرکت تارابگین (بازیافت سرباره حاصل از کوره بلند ذوب آهن اصفهان)

گزارش کارآموزی شرکت تارابگین (بازیافت سرباره حاصل از کوره بلند ذوب آهن اصفهان)

گزارش-کارآموزی-شرکت-تارابگین-(بازیافت-سرباره-حاصل-از-کوره-بلند-ذوب-آهن-اصفهان)

دانلود گزارش کارآموزی شرکت تارابگین (بازیافت سرباره حاصل از کوره بلند ذوب آهن اصفهان)،
در قالب word و در ۱۸ صفحه، قابل ویرایش.


بخشی از متن گزارش کارآموزی:
از آنجایی که نگرش صحیح به مباحث انرژی و بهره گیری مفید از آن امروز ذهن صنعتگران را به خود مشغول نموده، به جرات می توان بیان کرد که عایق و به طور جامع صنایع تولید کننده عایق توانسته است تا حد بسیاری در نیل به این هدف روششن یاریگر مجموعه صنعت کشور باشند.

امروز یکی از مهمترین و بارزترین صنایعی چون پالایشگاهها، نیروگاهها، کارخانه های تولید سیمان، پتروشیمی ها، صنایع خودرو سازی، ساختمان و تاسیسات خانگی مبحث عایق بوده که با استفاده از آن می توان فرآیند اتلاف انرژی را کنترل کرد.

شرکت تارابگین با هدف بازیافت سرباره حاصل از کوره بلند ذوب آهن اصفهان و همچنین تامین بخشی از نیازهای این مجموعه توسط شرکت معتر اتریشی VOEST- ALPINE، در منطقه صنعتی ذوب آهن در قطعه زمینی با مساحت چهل هزار متر مربع احداث گردید که پس از نصب ماشین آلات و آموزش پرسنل در کشور اتریش رسماً از سال ۱۳۵۷ به بهره برداری رسید.

این مجموعه از بدو سرمایه گذاری تا سال ۱۳۷۳ تحت پوشش شرکت ملی فولاد بوده که از ان سال در راستای سیاست خصوصی سازی دولت محترم به شرکت تکادو که خود از طلایه داران و پیشروان این جریان بوده، واگذار گردید. از آن زمان تا به امروز توانسته ایم توجه کارخانجات و شرکت های داخلی و خارجی بسیاری را به خود جلب کنیم. نگرش کلی و اساسی ما بر تامین کمی و کیفی نیازمندیهای صنایع مختلف بوده که در این راه تخصص و فن آوری را خدمت گرفته ایم.

در حال حاضر با مجموعه ای در حدود یکصدو بیست نوع محصول متنوع با هفت خانواده همگن در خدمت چرخهای صنعت و توسعه میهن عزیزما ایران هستیم…
دانلود فایل

همکاری در فروش فایل

0
افکار شما را دوست داریم، لطفا نظر دهید.x