کارآفرینی کارگاه تزئینات چینی, بلور و کاشی

کارآفرینی کارگاه تزئینات چینی, بلور و کاشی

کارآفرینی کارگاه تزئینات چینی, بلور و کاشی

کارآفرینی-کارگاه-تزئینات-چینی,-بلور-و-کاشیلینک دانلود و خرید پایین توضیحات
دسته بندی : وورد
نوع فایل :  word (..doc) ( قابل ویرایش و آماده پرینت )
تعداد صفحه : ۲۸ صفحه

 قسمتی از متن word (..doc) : 
 

‏۲
‏پروژه ‏کارآفرینی
‏کارگاه تزئینات چینی, بلور و کاشی
‏۱-هدف پروژه :‏
‏هدف از ایجاد این کارگاه سود آوری و تامین نیاز جامعه شهر و کمک به اشتغال زایی در سطح روستا می باشد این کارگاه دارای سه زمینه فعالیت یعنی تزئین چینی , بلور و کاشی می باشد ظرفیت تبدیل چینی سفید به چینی آماده به مصرف برای این کارگاه ۴۰ تا ۵۰ هزار قطعه و برای بلور ۵۰۰ تا ۶۰۰ هزار قطعه و برای کاشی ۶۰ تا ۷۰ هزار قطعه در سال می باشد که این ظرفیت باید در ۳ شیفت کاری تولید شود این کارگاه جمعاً ۱۲ نفر را مشغول بکار دارد که از این جمعیت ۴ نفر را به عنوان مدیر عامل , مدیر داخلی , حسابدار و مسئول فروش و بقیه را به عنوان کوره بان ۴ نفر , کارگر ساده ۴ نفر و یک نفر سرای دار اختصاص داده است. شایان ذکر است که تولیدات این شرکت مستقیماً توسط خود این شرکت به بازار شهر منتقل شده و به فروش می رسد این تولید به مصرف بیشتر برای محصول چینی و بلور صدق می کند که متقاضی زیاد دارد و تزئین کاشی بیشتر توسط سفارشاتی که از مصالح فروشی ها و یا گاهاً از افراد شخصی که برای تزئین منازل خود استفاده می کنند صورت میگیرد.
‏۲
‏پروژه ‏کارآفرینی
‏۲-نیروی انسانی :‏
‏همانطور که در بالا اشاره شد یکی از اهداف این کارگاه برای رفع بیکاری در سطح جامعه روستا می باشد و تمام کارمندان و کارگران این کارگاه از افراد بومی می باشند در حال حاضر برای تولید یک شیفت کاری ۴ کارمند یک سرایدار و ۴ کوره بان و ۴ کارگر ساده مشغول بکار هستند که طبیعتاً برای تولید در شیفتهای بالاتر باید از کوره بان و کارگر بیشتری استفاده نمود. جدول حقوق کارمندان و کارگران به شرح زیر است:
‏۴
‏پروژه ‏کارآفرینی
‏جدول حقوق کارکنان
‏سمت
‏تعداد
‏نوع تخصص
‏حقوق/هزار تومان
‏مدیر عامل
‏۱
‏مهندس سرامیک
‏۲۰۰
‏مدیرداخلی
‏۱
‏فوق دیپلم طراحی صنعتی
‏۱۵۰
‏حسابدار
‏۱
‏لیسانس حسابداری
‏۱۵۰
‏مسئول فروش
‏۱
‏دیپلم
‏۱۰۰
‏کارگر ساده
‏۴
‏مهارت تجربی
‏۶۰
‏کوره بان
‏۴
‏مهارت تجربی
‏۸۰
‏سرایه دار
‏۱
‏سیکل
‏۶۰
‏۳- مواد اولیه اصلی و بسته بندی:‏
‏مواد اولیه این کارگاه که چینی سفید است از کارخانجات چینی و بلور مقصود و یا زرین تهیه می شود این کارگاه هزینه زیادی برای بسته بندی ندارد چون چینی سفید خریداری شده خود دارای بسته بندی است و بعد از عملیات تزئین نیز این چینی ها را در همان بسته بندی ها قرار داده و آماده برای بردن به بازار می باشد.
‏۵
‏پروژه ‏کارآفرینی
‏۴-تولیدات و ظرفیت تولیدی :‏
‏همانطور که قبلاً توضیح داده شد فعالیت این کارگاه در زمینه تزئین کاشی بلور و چینی می باشد ظرفیت نهایی این کارگاه برای تولید چینی ۴۰ تا ۵۰ هزار و برای بلور ۵۰۰تا۶۰۰ هزار و برای کاشی ۶۰تا۷۰ هزار قطعه در سال می باشد. که ظرفیت فعلی این کارگاه همانطوری که گفته شد بدلیل تولید بر اساس تقاضای بازار حدوداً‏ تا‏ ظرفیت نهایی بلور برای تولید بلور و حدوداً ‏ظرفیت نهایی چینی برای تولید چینی و ‏ ظرفیت نهایی کاشی برای تولید کاشی می باشد . ظرفیت فعلی این کارگاه رابطه مستقیم با تقاضای بازار دارد . حدوداً ‏ ظرفیت فعلی را در سال اول راه اندازی یعنی در سال ۱۳۸۳ داشته است که پس از حدود ۸ سال تولید این ظرفیت به ظرفیت فعلی که فوقاً اشاره شد برای تزئین چینی و بلور و کاشی رسیده است که در صورت تقاضای فراوان چه در سطح شهرستان و چه در سطح شهرهای مجاور این ظرفیت می تواند به ظرفیت نهایی کارگاه برسد.

 

دانلود فایل

 

0
افکار شما را دوست داریم، لطفا نظر دهید.x