کارآفرینی طرح تولید کلید و پریز ۴۱ ص

کارآفرینی طرح تولید کلید و پریز ۴۱ ص

کارآفرینی طرح تولید کلید و پریز ۴۱ ص

کارآفرینی-طرح-تولید-کلید-و-پریز-41-صلینک دانلود و خرید پایین توضیحات
دسته بندی : وورد
نوع فایل :  word (..doc) ( قابل ویرایش و آماده پرینت )
تعداد صفحه : ۷۸ صفحه

 قسمتی از متن word (..doc) : 
 

‏۱
‏۱
‏ طرح تولید کلید و پریز ‏ ‏ ‏ ?‏
‏مقـدمه
‏زندگی انسان امروز با صنعت آمیخته شده است . صنعت انسان کاربرد فراوانی در زندگی او دارد. انسان هر چه بیشتر برای راحتی خود دست به اختراع و تولید وسایل کرده است .
‏اکنون در اجتماع بخشی از مردم تولید کننده و بخشی مصرف کننده هستند.
‏تولید کردن وسیله مورد نیاز بایستی اصولی و بر پایه و مبنا بوده تا وسیله تولید شده هر چه بهتر و نیز تولید کننده آن زیان ندهد.
‏این گونه تولید باعث رشد اقتصاد یک جامعه و در نتیجه بالاتر آمدن سطح آن جامعه می باشد.
‏به امید فردایی بهتر
‏۱
‏۳
‏ طرح تولید کلید و پریز ‏ ‏ ‏ ?‏
‏پیشگفتار
‏در این طرح سعی شده تا مروری هر چند مختصر بر مراحل راه اندازی یک واحد تولیدی (تولید کلید و پریز) باشد.
‏امروزه صنعت کاران کشور ما با تلاش و جستجوی فراوان توانسته اند این محصول را که مورد نیاز یک ساختمان است و مردمی که از آن استفاده می کنند به طور صحیح و کاربردی بسازند، البته ساخت این قطعه هنوز با استانداردهای جهانی فاصله زیادی دارد اما در همین حد که توانسته اند به خود کفایی برسند و وارد کردن این قطعه ی کوچک اما پر زحمت را در کشور میسر سازند خود یک موهبت محسوب می شود . این عمل توانسته است حداقل در مورد این مقوله ارز کشور را خارج نکنند و مردم با خرید ارزان این قطعه ساختمان خود را تکمیل کرده باشند.
‏۱
‏۴
‏ طرح تولید کلید و پریز ‏ ‏ ‏ ?‏
‏تعریف محصول از نظر مشخصات ظاهری و شکل ، فرمول ، حد استاندارد و …‏
‏کلید و پریز و قطعات همردیف چون دو شاخه اجزای الکتریکی هستند که وظیفه آنها قطع و وصل جریان الکتریکی تا سطح پتانسیل ۵۰۰ می باشد. جنس بدنه آنها از باکالیت است رنگ آن کرم روشن و بصورت یک عایق الکتریکی عمل می کند . ابعاد کلید و پریز ۸ × ۸ سانتیمتر مربع ، وزن آن ۷۵ ـ ۵۵ گرم است. حداکثر جریان الکتریکی قابل تحمل آن ۲۵ آمپر است. از نظر استاندارد باید طوری باشد که کلیه آزمایشات هدایت جریان الکتریکی ـ عایق بودن بدنه در برابر جریان نشتی و
‏۱
‏۴
‏ طرح تولید کلید و پریز ‏ ‏ ‏ ?‏
…‏ کار مطمئن آنها را ایجاب کند و در استعمال عادی آن خطری احساس نشود . نشانه های معرف کلید و پریز و دو شاخه از نظر جریان الکتریکی و سطح ولتاژ و یا علائم تجاری آن باید طوری باشد که قابل رویت باشد . از نظر ابعاد رعایت استاندارد ضروری است و کلید و پریز دیگر ابزارهای الکتریکی باید طوری ساخته شوند که پس از نصب قسمتهای برق دار آنها در دسترس نباشد ، عمر مفید آن با توجه به میزان استفاده الکتریکی از آن ۱۰ ـ ۵ سال می باشد.

 

دانلود فایل

 

0
افکار شما را دوست داریم، لطفا نظر دهید.x