چگونگی افزایش دادن مهارت انشانویسی دانش آموزان
چگونگی افزایش دادن مهارت انشانویسی دانش آموزان
دسته بندی | علوم انسانی |
فرمت فایل | docx |
حجم فایل | ۱۸ کیلو بایت |
تعداد صفحات | ۲۱ |
دریافت فایل
چگونگی افزایش دادن مهارت انشانویسی دانش آموزان
فهرست مطالب
چکیده. ۲
واژه های کلیدی :. ۴
مقدمه. ۴
گردآوری شواهد ۱. ۹
تجزیه و تحلیل داده ها. ۱۰
راهکارهای اجرایی. ۱۱
گردآوری اطلاعات شواهد ۲. ۱۴
پیشنهادات. ۱۶
نتیجه گیری. ۱۷
یافته های تحقیق. ۱۸
فهرست منابع. ۱۹
چکیده
نوشتن فرصتی برای اندیشیدن ، تجسم نمودن و به خاطر آوردن است . دیدگاه مشترک درباره ی نوشتن بدین قرار می باشد ، که نوشتن برقراری ارتباط و انتقال اطلاعات و عقاید از طریق نظامی از نشانه های مکتوب است . در واقع نوشتن یک آفرینش و خلاقیت تام است که در یک طرف آن خلق افکار و اندیشه ها و در طرف دیگر نظم بخشی این اندیشه ها در قالب های زبانی مورد نظر قرار دارد .
در اقدام پژوهی حاضر مشکلاتی که در نوشتن یک انشای مطلوب بر سر راه دانش آموزان کلاس دوپایه ی اول و دوم راهنمایی مدرسه راهنمایی کوثر شهرستان علی آباد کتول وجود داشت شناسایی گردید سپس با توصیف وضعیتی که دانش آموزان و معلم در آن قرار داشتند و گردآوری شواهد ۱ مسئله شفاف سازی شده ، با روش هایی گوناگون که با توجه به مشکلات متعدد نگارشی ، صرفی و نحوی دانش آموزان به کار گرفته شده بود تا حدود زیادی موانع برطرف و افق های جدیدی برابر چشم دانش آموزان برای نوشتن انشا باز گردید و این از بازخورد رفتار دانش آموزان و بررسی انشاهای آنان روشن گردید