چارچوب نظری و پیشینه پژوهش ارتباط موثر
چارچوب نظری و پیشینه پژوهش ارتباط موثر
دانلود چارچوب نظری و پیشینه پژوهش ارتباط موثر , دانلود فوری چارچوب نظری و پیشینه پژوهش ارتباط موثر , چارچوب نظری و پیشینه پژوهش ارتباط موثر کامل و قابل ویرایش
فصل دوم پایان نامه ارتباط موثر
,مبانی نظری ارتباط موثر
,فصل دوم پایان نامه و ادبیات نظری ارتباط موثر
,پیشینه داخلی ارتباط موثر
,پیشینه خارجی ارتباط موثر
,پیشینه پژوهش ارتباط موثر
,پیشینه نظری ارتباط موثر
,ادبیات نظری ارتباط موثر
,چارچوب نظری ارتباط موثر
چارچوب نظری و پیشینه پژوهش ارتباط موثر
دانلود مبانی نظری و فصل دوم پایان نامه و ادبیات نظری ارتباط موثرکه در آن به بررسی (چارچوب) ادبیات نظری و پیشینه نظری پژوهش در تحقیقات داخلی و خارجی می پردازیم.
مشخصات فایل
تعداد صفحات | ۶۰ |
حجم | ۲۱۱/۴۲۱ کیلوبایت |
فرمت فایل اصلی | docx |
توضیحات کامل
چارچوب نظری و پیشینه پژوهش ارتباط موثر عنوان نوشتار برای فصل دوم پایان نامه می باشد.
منظور از ارتباط فرایندی است که به موجب آن میتوانیم پیامهایی را به دیگران منتقل کنیم و یا اطلاعات و پیامها را از جانب آنها دریافت کنیم. ارتباط دارای ویژگیهای متعدد و متفاوتی است (برای مثال هرارتباطی مستلزم حضور دو یا چند واحد اجتماعی است). هدف اصلی ارتباط انتقال پیام و اطلاعات است و هر گونه اشکالی در انتقال پیام موجب اختلال در ارتباط میگردد. اسکات ؛(۱۹۹۸).
پژوهشها نشان میدهند کسانی که فاقد مهارت های لازم برای برقراری ارتباط با دیگران هستند، در عرصههای مختلف زندگی سرآمد نمیشوند و به همسن دلیل بسیاری از آنها عزت نفس پایینی دارند. براندن ؛(۱۹۹۲) خودشکوفایی بالاترین و انتزاعیترین نیاز انسان است. تمایل انسان به داشتن تجارب متعالی که موجب رشد و کمال او در زندگی میشود و ظرفبت بالقوه و منحصر به فرد او را محقق میسازد نیاز به «خودشکوفایی» نامیده میشود، ما انسانها نیاز به چیزی بیشتر از بقاء، امنیت، آرامش، تعلق خاطر و عزت نفس هستیم. انسانها کمال جویند، مایلند ابعاد جدیدی را کسب کنند و یا با محقق ساختن ظرفیتهای درون خود به بالاترین حد از کمال و رشد برسند. اتکینسون و هیلگارد ؛(۱۹۸۳)
فهرست مطالب
تعریف نظری ارتباط موثر
تعریف عملیاتی ارتباط موثر
فصل دوم مبانی نظری و فصل دوم پایان نامه و ادبیات نظری مهارت ارتباط موثر
۲-۲ تاریخچه ی آموزش مهارتهای زندگی در جهان 12
۳-۲ تاریخچه ی آموزش مهارتهای زندگی در ایران 12
۴-۲ تعریف سازمان بهداشت جهانی از مهارت های زندگی 13
۵-۲ طبقه بندی بین المللی مهارتهای زندگی 13
۵-۱-۲ مهارت عمومی، اصلی یا مشترک 14
۵-۲-۲ مهارت های خاص یا غیرمشترک 14
۶-۲ کاربرد مهارتهای زندگی(ارتباط مؤثر و جرأتمندی) 16
۷-۲ اهداف آموزش مهارت های زندگی 16
۸-۲ انواع مهارت های زندگی 17
۹-۲ نقش مهارت های زندگی در ارتقای بهداشت روان 19
نمودار شکل یک پنج حوزه اصلی مهارت های زندگی 19
۱۰-۲ مهارت ارتباط مؤثر 19
۱۱-۲ تعریف ارتباط 20
۱۲-۲ ضرورت و اهمیت ارتباطات 20
۱۳-۲ اصول و مقررات ارتباطات بین فردی 21
۱۴-۲ عناصر اصلی ارتباط 21
۱۵-۲ عوامل مؤثر در شروع ارتباط 21
۱۶-۲ موانع ارتباط 22
۱۷-۲ مهارت جرأتمندی 22
۱۸-۲ قدرت ابراز وجود 23
۱۹-۲ اهمیت مهارت جرأتمندانه 25
۲۰-۲ شیوه های آموزش مهارت های زندگی 26
۲۱-۲ اجرای برنامه ی آموزش مهارت های زندگی 28
نمودار شکل دوآثارمختلف آموزش مهارت های زندگی در طی زمان 28
۲۲-۲ سازگاری و ناسازگاری 28
۲۳-۲ تعاریف در حیطه سازگاری اجتماعی 29
۲۴-۲ تحلیل فرآیند سازگاری اجتماعی 32
۲۵-۲ علائم بالینی اختلالات سازگاری 33
۲۶-۲ انواع ناسازگاری 33
۲۶-۲-۱ گروه اول ناسازگاران اجتماعی 33
۲۶-۲-۲ گروه دوم ناسازگاران حسی و حرکتی 34
۲۶-۲-۳ گروه سوم ناسازگاران ذهنی و عقلی 34
۲۷-۲ بهداشت روان و سازگاری 34
۲۸-۲ ملاک و معیارسازگاری 34
۲۹-۲ عوامل مؤثر بر سازگاری اجتماعی 35
۲۹-۲-۱ عوامل فردی 35
۲۹-۲-۲ هوش 35
۲۹-۲-۳ عوامل خانوادگی 36
۲۹-۲-۴ عوامل اجتماعی 37
۲۹-۲-۵ رسانه های گروهی 37
۲۹-۲-۶ گروه همسالان 37
۲۹-۲-۷ عوامل مذهبی و اخلاقی 38
۳۰-۲ سازگاری با دانشگاه 38
۳۱-۲ مبانی نظری 40
۳۱-۲-۱ نظریه های روانشناسی 40
۳۱-۲-۱-۱ نظریه ی اریکسون 40
۳۱-۲-۱-۲ نظریه ی روانشناسی فردی آدلر 41
۳۱-۲-۱-۳ نظریه ی بین فردی سالیوان 42
۳۱-۲-۲ نظریه های جامعه شناسی 44
۳۱-۲-۲-۱ نظریه ی ناهنجاری دورکیم 44
۳۱-۲-۲-۲ نظریه ی ناهنجاری مرتون 45
۳۱-۲-۲-۳ نظریه ی کنش اجتماعی ماکس وبر 46
۳۱-۲-۳ نظریه های مددکاری اجتماعی 47
۳۱-۲-۳-۱ نظریه ی توانمند سازی مدافعه 47
۳۱-۲-۳-۲ نظریه ی سلامت اجتماعی کییز 47
نمودار شکل سه مدل پنج عاملی کییز 48
۳۱-۲-۳-۳ نظریه ی مددکاری اجتماعی شناختی- رفتاری 49
نمودار شکل چهار الگوی عمومی مورد استفاده در تئوری شناختی – رفتاری 49
۳۱-۲-۳-۳ نظریه ی یادگیری اجتماعی 50
۳۱-۲-۴ دیدگاه ها و مکاتب 50
۳۱-۲-۴-۱دیدگاه روان تحلیل گری 50
۳۱-۲-۴-۲دیدگاه علوم رفتاری 51
۳۱-۲-۴-۳ دیدگاه زیستی- روانی- اجتماعی 52
۳۱-۲-۴-۴ سازگاری اجتماعی در مکتب انسان گرایی 52
۳۲-۲ پیشینه ی پژوهش در خارج ازکشور 53
۳۳-۲ پیشینه ی پژوهش در داخل ازکشور 55
۳۴-۲ چارچوب نظری 57
۳۵-۲ مدل نظری 58
نمودارشکل پنج مدل نظری نحوه ی آموزش مهارت های زندگی(ارتباط مؤثر و جرأتمندی) 58
۳۶-۲ سئوالهای تحقیق 59
۳۷-۲ فرضیه های اصلی پژوهش 59
۳۸-۲ فرضیه های فرعی پژوهش 59
یشینه تحقیقاتی
پیشینه داخلی
پیشینه خارجی
منابع و مآخذ
منابع فارسی
منابع انگلیسی
توضیحات بیشتر و دانلود
صدور پیش فاکتور، پرداخت آنلاین و دانلود”
آی پی پی تی را به خاطر بسپارید و بهترین و سالم ترین فایل ها را برای شما از کل وب جمع آوری کردم
و هر لحظه از طریق تلگرام یا پیامک در نهایت تماس در خدمت کاربران برای پاسخگویی هستیم
ⓘ به بزرگترین بانک دانلود مقاله پاورپوینت نمونه سوال پرسشنامه پایان نامه و پیشینه و فایل های گرافیکی خوش آمدید
⚠
آی پی پی تی را به خاطر بسپارید و بهترین و سالم ترین فایل ها را برای شما از کل وب جمع آوری کردم
و هر لحظه از طریق تلگرام یا پیامک در نهایت تماس در خدمت کاربران برای پاسخگویی هستیم
شماره پشتیبانی سایت آی پی پی تی ۰۹۲۱۴۰۸۷۳۳۶
دانلود چارچوب نظری و پیشینه پژوهش ارتباط موثر
دانلود چارچوب نظری و پیشینه پژوهش ارتباط موثر
دانلود چارچوب نظری و پیشینه پژوهش ارتباط موثر
دانلود چارچوب نظری و پیشینه پژوهش ارتباط موثر
دانلود چارچوب نظری و پیشینه پژوهش ارتباط موثر , دانلود چارچوب نظری و پیشینه پژوهش ارتباط موثر , دانلود چارچوب نظری و پیشینه پژوهش ارتباط موثر , فایل چارچوب نظری و پیشینه پژوهش ارتباط موثر , قابل ویرایش چارچوب نظری و پیشینه پژوهش ارتباط موثر , پکیج چارچوب نظری و پیشینه پژوهش ارتباط موثر, چارچوب نظری و پیشینه پژوهش ارتباط موثر , فایل چارچوب نظری و پیشینه پژوهش ارتباط موثر