پژوهش معنا در زندگی (هدف در زندگی)

پژوهش معنا در زندگی (هدف در زندگی)

پژوهش معنا در زندگی (هدف در زندگی)

دانلود سریع پژوهش معنا در زندگی (هدف در زندگی) با کیفیت بالا, فایل پژوهش معنا در زندگی (هدف در زندگی) از فروشگاه فایل پژوهش معنا در زندگی (هدف در زندگی) برای دانلود قرار داده شده است برای مشاهده توضیحات پژوهش معنا در زندگی (هدف در زندگی) دکمه دانلود در زیر قرار دارد. در صورت داشتن هر گونه مشکل در دانلود فایل پژوهش معنا در زندگی (هدف در زندگی) با شماره پشتیبانی سایت ۰۹۲۱۴۰۸۷۳۳۶ از طریق پیامک در ارتباط باشید.

دانلود پژوهش معنا در زندگی (هدف در زندگی)

 با بهترین کیفیت و پشتیبانی ۲۴ ساعته آماده دانلود است فوری دانلود کن

کلمات کلیدی دانلود پژوهش معنا در زندگی (هدف در زندگی)  : پژوهش معنا در زندگی در ۳۰ صفحه ورد قابل ویرایش با فرمت doc

پژوهش معنا در زندگی (هدف در زندگی)

پژوهش معنا در زندگی در ۳۰ صفحه ورد قابل ویرایش با فرمت doc

مشخصات فایل

تعداد صفحات ۳۰
حجم ۰/۶۳ کیلوبایت
فرمت فایل اصلی doc

توضیحات کامل

پژوهش معنا در زندگی در ۳۰ صفحه ورد قابل ویرایش با فرمت doc

 

ویژگی های فایل

– ۳۰ صفحه فارسی شامل مبانی نظری، پیشینه تحقیق و منابع (داخلی و خارجی)

– در قالب فایل ورد قابل ویرایش با استاندارد آکادمیک

– منبع نویسی شده به شیوه APA

– منابع بخش مبانی از ۲۰۱۰ به قبل و بخش پیشینه از ۲۰۱۳ به قبل

– شامل ۲۵ صفحه متن و ۵ صفحه منابع استفاده شده و مفید

 

فهرست مطالب

ادبیات و گستره ی نظری معنا در زندگی 
معنا در زندگی 
اراده معطوف به معنا
معنای ویژه در برابر معنایی نهایی
معنا در برابر ارزش
راههای ایجاد معنایابی در زندگی 
نظریه های معنای زندگی 
نظریه ویکتور فرانکل
آزادی اراده در نظریه فرانکل
اراده ی معطوف به معنا در نظریه فرانکل
خود فراروندگی 
ارزش و معنا
نظریه خدا محور معنای زندگی تدئوس متز 
ادبیات و گستره پژوهشی تحقیق 
منابع

 

بخشی از متن

تعاریف و مبانی

در تعریف معنای زندگی باید گفت زندگی برای مردم زمانی معنادار است که آنان بتوانند الگو یا هدفی را در زندگی خود در نظر بگیرند، معنای زندگی به محتوایی اشاره می‌کند که مردم زندگی خود را از آن آکنده می‌کنند. این معنا به زندگی مردم جهت می‌دهد و در ارتباط با هدف‌ها و ارزش‌های زندگی است. داشتن هدف یا معنا در زندگی با سلامت روان و رفاه همبستگی مثبت دارد. نداشتن معنا با روان‌نژندی، علائم افسردگی و اضطراب و شناخت ناکارآمد در ارتباط است. در صورت نداشتن معنا، با ایجاد استرس، اضطراب و افسردگی، روابط فرد و حمایت‌های اجتماعی وی تحت تأثیر قرار می‌گیرد. داشتن معنا در زندگی با خوش‌بینی و رفاه در میان نوجوانان ارتباط دارد. هم داشتن معنا در زندگی و هم خوش‌بینی به میزان قابل‌توجهی با رضایت از زندگی و همچنین ساختار چندبعدی مشکلات روانی اجتماعی در ارتباط هستند (هو ، ۲۰۱۰؛ به نقل از دشتی، ۱۳۹۴).

پیشینه تحقیقات

حسین چاری و محمدی (۱۳۹۰) پژوهشی با هدف بررسی رابطه تاب آوری و اعتقادات مذهبی و امکان پیشبینی تابآوری روان شناختی بر اساس اعتقادات مذهبی در دانشجویان شهری و روستایی انجام شد. نتایج نشان داد که از بین ابعاد پنجگانه اعتقادات مذهبی، بعد باورهای مذهبی در درجه اول و دانش مذهبی در مرتبه بعدی می توانند تاب آوری دانشجویان را بهطور مثبت و معن ادار پیش بینی نمایند.


توضیحات بیشتر و دانلود



صدور پیش فاکتور، پرداخت آنلاین و دانلود

بازاریابی فایل پژوهش معنا در زندگی (هدف در زندگی) توسط یکی بهترین دیجیتال مارکتر فروشگاه های فایل ( غلام سئو ) انجام میگیرد  اگر شما هم دانشجو هستید و میخواهید از فروش فایل هایی مانند پژوهش معنا در زندگی (هدف در زندگی) یا سایر محصولات دانلودی کسب درآمد ماهیانه حدود ۳ تا ۱۰ ملیون تومانی داشته باشید در سیستم همکاری در فروش محصولات دانلودی ثبت نام کنید و سپس از طریق تیکت , پیامک یا ایمیل یا فرم تماس با ما در همین سایت پیام بدید .

پژوهش معنا در زندگی (هدف در زندگی) توسط غلام سئو , سئو و در نتایج اول گوگل قرار گرفته است شما هم محصولات دانلودی و فروشگاه خود را توسط ما در نتایج اول گوگل قرار دهید

0
افکار شما را دوست داریم، لطفا نظر دهید.x