پژوهش درمان یکپارچه توحیدی (فصل دوم)

پژوهش درمان یکپارچه توحیدی (فصل دوم)

پژوهش درمان یکپارچه توحیدی (فصل دوم)

دانلود سریع پژوهش درمان یکپارچه توحیدی (فصل دوم) با کیفیت بالا, فایل پژوهش درمان یکپارچه توحیدی (فصل دوم) از فروشگاه فایل پژوهش درمان یکپارچه توحیدی (فصل دوم) برای دانلود قرار داده شده است برای مشاهده توضیحات پژوهش درمان یکپارچه توحیدی (فصل دوم) دکمه دانلود در زیر قرار دارد. در صورت داشتن هر گونه مشکل در دانلود فایل پژوهش درمان یکپارچه توحیدی (فصل دوم) با شماره پشتیبانی سایت ۰۹۲۱۴۰۸۷۳۳۶ از طریق پیامک در ارتباط باشید.

دانلود پژوهش درمان یکپارچه توحیدی (فصل دوم)

 با بهترین کیفیت و پشتیبانی ۲۴ ساعته آماده دانلود است فوری دانلود کن

کلمات کلیدی دانلود پژوهش درمان یکپارچه توحیدی (فصل دوم)  : پژوهش درمان یکپارچه توحیدی در ۲۲ صفحه ورد قابل ویرایش با فرمت doc

پژوهش درمان یکپارچه توحیدی (فصل دوم)

پژوهش درمان یکپارچه توحیدی در ۲۲ صفحه ورد قابل ویرایش با فرمت doc

مشخصات فایل

تعداد صفحات ۲۲
حجم ۰/۵۳ کیلوبایت
فرمت فایل اصلی doc

توضیحات کامل

پژوهش درمان یکپارچه توحیدی در ۲۲ صفحه ورد قابل ویرایش با فرمت doc

 

ویژگی های فایل

– ۲۲ صفحه فارسی شامل مبانی نظری، پیشینه تحقیق و منابع (داخلی و خارجی)

– در قالب فایل ورد قابل ویرایش با استاندارد آکادمیک

– منبع نویسی شده به شیوه APA

– منابع بخش مبانی از ۱۳۸۸ به قبل و بخش پیشینه از ۲۰۱۳ به قبل

– شامل ۱۶ صفحه متن و ۶ صفحه منابع استفاده شده و مفید

 

فهرست مطالب

کلیات درمان یکپارچه توحیدی
ویژگیهای درمان یکپارچه توحیدی 
اصول و مبانی درمان یکپارچه توحیدی
اهداف درمان یکپارچه توحیدی
خصوصیات درمانگر یکپارچه توحیدی
پیشینه پژوهش
فهرست منابع و ماخذ

 

بخشی از متن

تعاریف و مبانی

روش درمان یکپارچه توحیدی  یک درمان جامع و چندوجهی  است که برای درمان اختلالات خلقی و اضطرابی، اختلالات شخصت و وابستگی به مواد مخدر، همانند اعتیاد و اصلاح رفتار نابهنجار تهیه و تدوین شده است. در این روش سعی میشود با ادغام چندین روش درمانی و درونمایهای دینی الهی، ارزشهایی در فرد احیا شود که توان یکپارچه سازی و انسجام بخشیدن به کل شخصیت او را داشته باشد. مفهوم توحید در این روش اشارهای است به یک سیستم ارزشی وحدت بخش که جهت حرکت زندگی انسان را مشخص میکند و او را از چندگانگی شخصیت و گمگشتگی در مسیر حیات نجات میدهد (یوسف، ۳۹). این سیستم ارزشی میتواند مبتنی بر یک جهتگیری اصیل دینی یا معنوی باشد (کرسینی، ۲۰۰۱).

پیشینه تحقیقات

پیتر فیسچر و همکاران، (۲۰۱۰) رابطه بین هویت مذهبی و استراتژیهای مقابلهای ترجیح داده شده بین فردی و درون فردی در افراد مسلمان و مسیحی را سنجیدند و بیان کردند که وابستگیهای مذهبی که برای کمک به کنار آمدن افراد با مشکلات و رویدادهای استرس زا کمک کننده میباشند در مورد مسیحیان و مسلمانان هر دو صدق میکند و هویت مذهبی انواع گوناگون روشهای مقابله را پرورش میدهند.


توضیحات بیشتر و دانلود



صدور پیش فاکتور، پرداخت آنلاین و دانلود

بازاریابی فایل پژوهش درمان یکپارچه توحیدی (فصل دوم) توسط یکی بهترین دیجیتال مارکتر فروشگاه های فایل ( غلام سئو ) انجام میگیرد  اگر شما هم دانشجو هستید و میخواهید از فروش فایل هایی مانند پژوهش درمان یکپارچه توحیدی (فصل دوم) یا سایر محصولات دانلودی کسب درآمد ماهیانه حدود ۳ تا ۱۰ ملیون تومانی داشته باشید در سیستم همکاری در فروش محصولات دانلودی ثبت نام کنید و سپس از طریق تیکت , پیامک یا ایمیل یا فرم تماس با ما در همین سایت پیام بدید .

پژوهش درمان یکپارچه توحیدی (فصل دوم) توسط غلام سئو , سئو و در نتایج اول گوگل قرار گرفته است شما هم محصولات دانلودی و فروشگاه خود را توسط ما در نتایج اول گوگل قرار دهید

0
افکار شما را دوست داریم، لطفا نظر دهید.x