پروژه آمار جامعه کل دانش‌آموزانی است که کتاب آمار و احتمال را مطالعه کرده اند ۲۲ ص

پروژه آمار جامعه کل دانش‌آموزانی است که کتاب آمار و احتمال را مطالعه کرده اند ۲۲ ص

پروژه آمار جامعه کل دانش‌آموزانی است که کتاب آمار و احتمال را مطالعه کرده اند ۲۲ ص

پروژه-آمار-جامعه-کل-دانش‌آموزانی-است-که-کتاب-آمار-و-احتمال-را-مطالعه-کرده-اند-22-صلینک دانلود و خرید پایین توضیحات
دسته بندی : وورد
نوع فایل :  word (..doc) ( قابل ویرایش و آماده پرینت )
تعداد صفحه : ۲۵ صفحه

 قسمتی از متن word (..doc) : 
 

۲
‏ای خواجه‏ ‏ مکن تا‏ ‏ توانی ‏ ‏طلب علم ‏ ‏ کاندر طلب دانش پر روزی بمانی
‏رو مسخرگی پیشه کن و مطربی آموز ‏ ‏ تا دد خود‏ ‏ از مهتر‏ ‏ کهتر سازی
‏مقدمه
‏آموزش‏ پرورش قصد دارد میزان سواد دانش‏‌‏آموزان وضعیت تحصیلی آنان ‏و‏ تعداد قبول‏‌‏شدگان در یکی از سنوات تحصیلی را بدانند و با استفاده از آنان تعدادی کتب ‏کسر یا اضافه نمایند و یا برنامه‏‌‏ریزی دیگری را تنظیم نمای‏ند تا میزان سواد دانش‏‌‏آموزان ار‏ت‏قا‏ یابند‏.‏ بد‏ین‏‌‏منظور‏ ‏رئیس وقت آموزش ‏و ‏پرورش‏ طبق بخشن نامه‏‌‏های مختلف به هر ی‏ک از واحدهای تالیف کتب درسی از آ‏نان خواست که در مورد وضعیت کسانی که ب‏ه آ‏نها کتب تدریس می شود و‏ ‏نیز میزان مرغوبیت ‏آ‏نان تحقیق کنند.
‏روشهای جمع‏‌‏آوری داده‏‌‏ها:
‏بسیاری از گرو‏ه‏‌‏ه‏ای‏ی که روش درست‏ تحقیق را نمی‏‌‏دانستند در این مهم باز ماند‏ند و گروه آمار تحقیقات خود را آ‏غاز کرد. این گروه ابتدا جامعه را معرفی نمود.
‏((جام‏عه کل دانش‏‌‏آموزانی است که این کتاب را مطالعه می کنند.))
‏با توجه به کثر‏ت جامعه‏ و هزینه سر سام آور وقت گیر بودن نمی توانستند سر شماری کنند بس تصمیم دیگری گرفتند‏.‏ یکی از اعضا پیشنهاد کرد که از دانش آموزان تهران نمونه گیری کنند که مورد موافقت سر گروه واقع نشد سر رگروه دلایل خود را برای رد این در خواست چنین اعلام کرد :
۲
‏دانش آموزان تهرانی به دلیل اینکه دارای امکانات فراوانی هستند وضعیت تحصیلی آنان بسیا‏ر‏ بهتر ‏ازمناطق محروم ‏ نقاط کشور است .
‏دانش آموزان به صورت تصادفی انتخاب نشده‏ ‏اند و ممکن است نمودار آنها با نم‏و‏داری که می خواهند بدست آورند فرق داشته باشد .
‏سر گروه اعلام کرد که کل شهرهای ایران را روی کاغذ بنویسند و از این شهرها ۱۰۰شهررا بصورت ‏قرعه کشی و کاملا تصادفی انتخاب نمایند سپس اسم مدارس این شهرها را نیز به روی کاغذ آورند و۱۰۰ دبیرستان را به صورت تصادفی انتخاب نمایندو سپس اسم هر یک از دانش آموزان آن مدارس را بنویسند و از آن صد دانش آموز انتخاب نمایند و نمرات آنها را مورد برسی قرار دهند و با ابنکه اسم کلیه دانش آموزانی که به آنها کتاب آمار به آنها تدریس شده است روی کاغذ نوشته شود و۱۰۰دانش آموزانتخاب شوند اکثریت اعضا به روش دوم رای دادند .
‏اسم کلیدی دانش آموزان را ر‏و‏ی کاغذ ‏نوشته و ۱۰۰دانش آموز را انتخاب نمودند نمرات این دانش آموزان به شرح زیر است .
‏۱۹
‏۱۵
‏۱۸
‏۱۷.۷۵
‏۱۶.۵
‏۱۴.۵
‏۱۵.۲۵
‏۲۰
‏۱۶
‏۱۹.۷۵
‏۱۸.۷۵
‏۱۹
‏۲۰
‏۱۴
‏۲۰
‏۱۹
‏۱۰.۲۵
‏۱۱.۷۵
‏۱۳
‏۲۰
۴
‏۱۸
‏۲۰
‏۱۵
‏۱۶
‏۱۸
‏۱۸
‏۱۹
‏۲۰
‏۲۰
‏۲۰
‏۱۸
‏۱۹
‏۱۹
‏۱۹.۷۵
‏۲۰
‏۱۷
‏۱۹
‏۱۴.۵
‏۱۴
‏۱۲
‏۲۰
‏۲۰
‏۲۰
‏۱۸.۵
‏۲۰
‏۱۹
‏۱۰
‏۱۲.۷۵
‏۱۰.۲۵
‏۱۸
‏۱۸
‏۱۹.۵
‏۲۰
‏۲۰
‏۱۷.۷۵
‏۱۷.۷۵
‏۱۷.۵
‏۱۴
‏۱۵.۵
‏۱۴
‏۱۷
‏۱۵
‏۱۶
‏۱۴
‏۱۹
‏۱۰.۲۵
‏۱۲.۵
‏۱۴
‏۱۶
‏۱۷
‏۱۳
‏۱۲
‏۱۰
‏۱۱
‏۱۹.۲۵
‏۱۷
‏۱۹
‏۲۰
‏۲۰
‏۱۸
‏۲۰
‏۲۰
‏۱۸
‏۲۰
‏۲۰
‏۱۸
‏۱۸
‏۲۰
‏۲۰
‏۲۰
‏۲۰
‏۲۰
‏۲۰
‏۲۰
‏۲۰
‏۲۰
‏۲۰
‏۲۰
‏۲۰
‏۲۰
‏ِ
‏این عددها یا به عبارتی دادها با استفاده از داده های از پیش تهیه شده بدست آمده است
‏سپس این گروه به مرور هدف پرداخت وضعیت دانش آموزان درس آمار و خود سازی و نیز تعداد دانش آموزانی که نمره بالای ۱۵ آورده اند.
‏با وجود این مطلب دادهها را دسته بندی کردند و نوع داد ها را مشخص نمودند وضعیت دانش آموزان در ‏متغیر ‏ کیفی و ترتیبی بود و تعداد دانش آم‏وزانی که بالای ۱۵ نمره اخذ نموده‏‌‏اندو نیزکمی ‏پیوسته است.‏ یکی از اعضا به این متغیر ها اعتراض کردند و مدعی شد که سر گروه اشتباه کرده است‏.‏
‏سر گروه در پاسخ به او چنین گفت وضعیت دانش آموزان قابل شمارش نسبت به متغیر ها کیفی است و نیز اگر داده ها را از کوچک به بزرگ مرتب کنیم نوعی ترتیب طبیعی بین داده ها بوجود می آید و آن این است که داده ها از کوچک به بزرگ مرتب شده اند در مورد تعداد دانش آموزانی که بالای ۱۵نمره گرفته اند نیز باید بگوییم که تعداد دانش آموزان قابل شمارش است پس متغیر کمی استی و نیز اینکه این متغیرها پیوسته نیز است زیرا علاوه بر ۱۷ ۱۸ ۱۷.۲۵ ۱۷.۵ ۱۷.۷۵ را نیز در بر می گیرد .
۴
‏با توجه به پاسخ سر گروه آن فرد قانع شد.
‏در ادامه سر گروه از یکی از اعضا خواست که داده ها را از کوچک به بزرگ مرتب کند و نیز این کار را کرد .
‏۱۲.۵
‏۱۲
‏۱۲
‏۱۱.۷۵
‏۱۱
‏۱۰.۲۵
‏۱۰.۲۵
‏۱۰.۲۵
‏۱۰
‏۱۰

 

دانلود فایل

 

دانلود فایل

  • کنکور را داشته باشد.


    مزایای بسته آموزشی:
    – تدریس جامع کلیه مطالب مربوط به عناوین نامبرده
    – حل و تحلیل مثال های مهم کتاب
    – حل مسائل مهم امتحانی خارج از کتاب
    – ارائه نکات ریز و ظریف کنکوری
    – استفاده از جدول، نمودار و تصاویر آموزشی و رنگی زیبا جهت بالا رفتن کیفیت آموزش
    – قابل پخش بودن ویدئوها با کامپیوتر، لب تاب و تلویزیون


    ویژگی های بسته آموزشی:
    – تعداد سرفصل های تدریس شده: ۴
    – زمان آموزش: ۹۷ دقیقه
    – تعداد صفحات جزوه: ۱۰
    – حجم فایل اصلی: ۱۲۳ مگابایت


    سرفصل های آموزشی:
    القای الکترومغناطیسی
    شار مغناطیسی
    قانون القای الکترومغناطیسی فارادی
    قانون لنز

    سرفصل کامل تمام دروس فصل ۵ فیزیک ۳ ریاضی و فصل ۴ فیزیک ۳ تجربی به صورت زیر است:

    القای الکتزومغناطیسی:
    القای الکترومغناطیسی
    شار مغناطیسی
    قانون القای الکترومغناطیسی فارادی
    قانون لنز
    القاگرها و اثر خودالقایی
    القای متقابل- انرژی ذخیره شده در القاگر
    جریان متناوب
    مبدل ها (ترانسفورماتورها)

    جزوات و فیلم های آموزشی سایر عناوین و دروس مربوط به کتاب حاضر و سایر کتاب ها را می توانید از همین سایت دانلود کنید.
  • دانلود فایل

  • طرح درس ملی درس آمار و احتمال را در کتاب ریاضی پایه چهارم
  • دانلود فایل طرح درس ملی مفاهیم درس آمار و احتمال را در کتاب ریاضی پایه پنجم
  • های آن ها قرار داده شده است. این فایل برای کسانی مناسب است که قصد دارند
  • می شوند از محدوده شنوایی ما که بین ۲۰ هرتز تا ۲۰ کیلو هرترز است خارج است، این
  • می شوند از محدوده شنوایی ما که بین ۲۰ هرتز تا ۲۰ کیلو هرترز است خارج است، این
  • می شوند از محدوده شنوایی ما که بین ۲۰ هرتز تا ۲۰ کیلو هرترز است خارج است، این
  • تهیه شده است و هدف آن بررسی جو سازمانی دو دانشکده ادبیات وعلوم دانشگاه است.

  • نمونه سوال درس رگرسیون رشته آمار و آمار و کاربردها و آمار ریاضی دانشگاه پیام نور
  • استعاره چیست؟ انواع آن کدام اند؟ مجاز چیست؟ با ذکر مثال ویژه دانش آموزان
  • دانلود فایل طرح درس ملی درس کدام کشورها با کشور ایران همسایه اند؟ را در کتاب جغرافیا پایه پنجم
  • پاورپوینت آمار و احتمال مهندسی
  • پاورپوینت آمار و احتمال
  • جزوه انواع روش های نمونه گیری (Sampling) در آمار و احتمال و تحلیل آماری
  • جزوه آمار و احتمال
  • نمونه سوال درس آمار و احتمال ۲ رشته ریاضی کاربردی و محض و علوم کامپیوتر دانشگاه پیام نور
  • You may also like...

    اشتراک در
    اطلاع از
    guest
    0 نظرات
    بازخورد (Feedback) های اینلاین
    مشاهده همه دیدگاه ها
    0
    افکار شما را دوست داریم، لطفا نظر دهید.x